Trwa ładowanie...
Przejdź na
Witek
|

Podekscytowana Blanka Lipińska chwali się kupnem NOWEGO MIESZKANIA i snuje plany na temat tarasu: "Chciałabym mieć drzewa i POMPOWANE JACUZZI"

133
Podziel się

Myślicie, że w nowym gniazdku "pisarki" znajdzie się kąt dla Barona i jego gitar?

Podekscytowana Blanka Lipińska chwali się kupnem NOWEGO MIESZKANIA i snuje plany na temat tarasu: "Chciałabym mieć drzewa i POMPOWANE JACUZZI"
Blanka Lipińska kupiła nowe mieszkanie (Instagram)
bCHZPVAR

W ciągu ostatnich dwóch lat Blance Lipińskiej z menedżerki klubów nocnych i promotorki KSW Ring Girls nieoczekiwanie udało się awansować do roli pierwszoligowej celebrytki. Pochodząca z Puław 34-latka dzięki swoim wzorowanym na 50 twarzach Greya powieściom erotycznym zyskała błyskawiczną rozpoznawalność. Dziś dzięki szeroko krytykowanej adaptacji filmowej dzieła "Blani", mówi się o niej nawet za granicą.

Blanka Lipińska urządza nowe mieszkanie

bCHZPVAT

Przedsiębiorcza "pisarka" zdaje się jednak nie przejmować opinią innych. Jak skromnie stwierdziła, jakiś czas temu, dzięki książkom, które z niewiadomych względów stały się bestsellerami, dziś jest milionerką. Dzięki swojemu przedsięwzięciu Lipińska w zasadzie nie musi się niczym martwić i bez problemu może pozwolić sobie na godne autorki poczytnych powieści luksusy.

W czwartek celebrytka jak to ma w zwyczaju, odezwała się do swoich obserwatorów podczas jazdy samochodem. Tym razem postanowiła pochwalić się zakupem nowej nieruchomości:

Tak! Przeprowadzam się w przyszłym miesiącu - wykrzyczała zachwycona udaną transakcją Lipińska i zapowiedziała:

Teraz będę ciągle o coś pytać, bo muszę to mieszkanie urządzić.

bCHZPVAZ

Okazuje się, że potrzebuje dosłownie wszystkiego:

Sofy, łóżka, komody, rzeźby, trupie czachy, pistolety - wymienia podekscytowana.

Blanka wybrała mieszkanie z dużym tarasem. Jak przyznaje, chciałaby go dobrze zagospodarować.

Mam też gigantyczny taras i chciałabym, żeby był piękny… Może obserwuje mnie osoba, która może polecić firmę od tarasów? - dopytuje fanów i przedstawia swoją wizję tarasu:

bCHZPVBa

Chciałabym mieć tam drzewa i jacuzzi pompowane. Wszystko, dobrobyt - tłumaczy.

Myślicie, że w nowym mieszkaniu autorki 365 dni znajdzie się miejsce dla "Barusia"?

bCHZPVBb
bCHZPVBu
KOMENTARZE
(133)
Jupi
3 tyg. temu
Chce żyć w choć trochę inteligentniejszym świecie.....
nikt
3 tyg. temu
pseudo-pisarka kupuje sobie kolejne mieszkanie a mnie nie stać na kupno pierwszego malutkiego i kolejne 10 lat bede zapierniczać, ciąć koszta życia, żeby odłożyć na marne 30m kw... gdzie tu sprawiedliwość?
Maja
3 tyg. temu
Ona sie wydaje taka wulgarna...brakuje jej tej kobiecej delikatnosci,tatuaze jeszcze pogarszaja to wrazenie😬😬😬
bCHZPVBv
kiki
3 tyg. temu
smutne, że ludzie którzy niczego sobą nie reprezentują są tak pewni siebie, a ludzie mądrzy są tak pełni wątpliwości
Vdsth
3 tyg. temu
Baruś zaczyna mieć minę Kazia. Nieźle wdepnął..
Najnowsze komentarze (133)
Werka
3 tyg. temu
Przecież ona sama mówi że nie kupuje mieszkania tylko je wynajmuje
Ewa
3 tyg. temu
brak delikatności, kobiecości, nie ciekawa . Myślę , że Baron to wie i widzi.
Pola G
3 tyg. temu
I takiej k**** daliśmy zarobić,ponieważ brak wam odwagi na pójście na terapię małżeńską czy do seksuologa,a wierzycie,że Massimo was porwie w drodze do biedronki. To nie jest dobry świat.
Jagoda
3 tyg. temu
No i fajnie, że jej się udało. Ja też na kredyt, ale udało mi się dostać w końcu mieszkanie. Jeszcze postanowiłam dodatkowo odłożyć, żeby je porządnie wyremontować. Zatrudniłam fachowców z budo-dekoracja i jest pięknie!
KaroIrl
3 tyg. temu
Tez sie pochwale ze kupilismy z mezem mieszkanie bez kredytu i tez z tarasem 53m2,i co nie chwale sie publucznie wrzucajac filmik do sieci. Wszystkim zycze takiego szczescia by moc kupic sobie mieszkanie bez kredytu,urzadzic je bez kredytu i zyc spokojnie jak my. Dodam ze maz pracuje na budowie,a ja mam marne pieniadze na same zakupy. Maz oplaca wszystko,do tego odklada
Kacha
3 tyg. temu
Jejku ale problem zarobiła to może kupić ale problem
Bies
3 tyg. temu
Jest tragiczna i ona i książka ,nie wiem kto pozwolił prowadzić jej tv śniadaniową jeszcze z tym panem oboje robią to fatalnie
Gosc
3 tyg. temu
Kierowniczka knajpy tak sie dorobila
bCHZPVBn
Gosc
3 tyg. temu
Myśle ze barus do końca remontu będzie obracał inna
immaque
3 tyg. temu
Co ludzi obchodzi, co ona chce mieć na balkonie, serio, lol.....
Bxbx
3 tyg. temu
Myśle ze teraz każdy KOWALSKI może nagrać coś tak strasznego jak 365dni i się wybić w szerokim świecie!!! obejrzenie 20min tego filmu to naprawdę wielka strata czasu!!
jano
3 tyg. temu
konkretnie i bez hejtu. barus jest tam gdzie jest hajs .I naprawde bez hejtu chlopak jest calkiem sprytny ma pelna swiadomosc iz gwiazda to jest jedynie na pudelku a jego finanse nie maja swietlanej przyszlosci. Czyli cobyc z wieniawa jak ma dobre kontrakty reklamowe =pewnie . Byc z malo urodziwa ale bystra pisarka pewnie dobra inwestycja . szacun barus bo jestes ani specjalnie piekny ani madry natomiast masz instynkt i wiesz ze i ty musisz miec tzw dawce
Jano
3 tyg. temu
Barus + hajs=zawsze będzie milosc
hella
3 tyg. temu
a 500+ bon to pikuś?
...
Następna strona
bCHZPVBP