Meller nienawidzi Rusin!

710
Podziel się

Nie chciał z nią wystąpić nawet w ostatnim programie!

Meller nienawidzi Rusin!

Kinga Rusin musi być naprawdę trudna we współpracy. Oczywiście w świetle dzisiejszych informacji o jej byłym mężu, na pewno jest przy nim aniołkiem. Ale Marcin Meller i tak nie wytrzymał...

Dziś wyemitowano ostatnie wydanie Dzień Dobry TVN w tym sezonie. Marcin i Kinga mieli poprowadzić je razem, pożegnać się z widzami i pokazać, że wciąż się lubią (a przynajmniej - tolerują). Niestety, nawet to nie było możliwe.

Niechęć Mellera do koleżanki z pracy była tak duża, że nie chciał stawać z nią przed kamerą. Program poprowadzili Magda Mołek i Andrzej Sołtysik. Marcin i Kinga łączyli się tylko ze studiem z Krakowa i Wrocławia.

Przypomnijmy - Kinga obiecywała kilka dni temu, że poprowadzi dzisiejszy program razem z Mellerem. Nie udało się, niechęć była zbyt silna.

Marcin miał po prostu dość pracy z nią - tłumaczył pracownik TVN-u. Ona jest przebiegła i cwana. W telewizji gra przyjazną i ciepłą, a prawda jest taka, że uśmiech na jej twarzy pojawia się tylko wtedy, gdy zapala się czerwona lampka w kamerze.

_**Nie wiem, skąd pojawiły się te plotki**_ - mówiła Kinga, udając zdziwioną. Odnośnie Marcina nic się nie zmienia. Jest zachowane status quo i normalnie prowadzimy weekendowy program.

No i co się zmieniło?

KOMENTARZE
(710)
gość
12 lat temu
a to szucz....!!!
Buniaa
12 lat temu
zapomniałaś bunia o MŁYNARSKIEJ - TAK !!!!!
gość
12 lat temu
Fajnie prowadzi program. Znajdą jej innego faceta. Wszystkich mierzy miarą Lisa. Tak trzymaj!
gość
12 lat temu
Marcin postapil super. Trzeba pokazac nareszcie jaka jest kreujaca sie na gwiazde, porzucona przez meza i przez to przesadnie ambitna Kinga. KINGA ZEJDZ NA ZIEMIE; NIC JUZ NIE ZMIENISZ, LIS JUZ WYBRAL i nie musisz udawadniac sobie i swiatu, ze jestes fajna. To droga do nikad. Na koncu tej drogi jestes tylko Ty sama. przyjaciele odeszli. Zajmij sie dziecmi. Dobrze Ci radze.
gość
12 lat temu
heheh co tam u Mcguire'a .....i ma racjie
Najnowsze komentarze (710)
Gość
rok temu
Zauważyłem, że Meller na wizji nie tylko przerywa wypowiedzi Rusin , ale i innym prezenterkami np. Mołek - było to widać. Świadczy to o braku kultury.
gość
12 lat temu
Boze ja nienawidze tego pudla głupiego . !!!!!!! weście go usuńcie . !!!!!!!!!!!!!!!!! Przeciez nie ma żadnych dowodów zna to co piszecie . Gdybyście nie wymyslali tgakich głupot to nie mielibyscie pracy a wiec wymyślacie i tym wlasnie krzywdzicie ludzi . !!!!!!!! Po prostu ja nie rozumiem jak tak mozna . Ja lubie Kinge i to bardzo jest przefantastyczna osobąą .!!!!!!!!! A tak na prawde to wy sami nie wiecie jak jest ino sobie wymyslacie rozne plotki a potem ludzie to czytaja i sieje sie zamęt .
gość
12 lat temu
Oj cwana i p***a jest ta pani Kinga. W końcu pewnie TVN pozna sie na niej i skończy się jej królowanie. Ona jest okropna nie lubię jej brrrrr
gość
12 lat temu
Ona jest męcząca z tą swoją gadką ....nie dziwię się Marcinowi ..nigdy nie dała się jemu wypowiedzieć do końca ...tylko paplała sama jak nakręcona..
gość
12 lat temu
faktycznie wygląda na dość sympatyczną
gość
12 lat temu
g****a nadymana S**A....................
gość
12 lat temu
nie dziwię się Mellerowi, gdyby mi ktoś ciągle przerywał takim idiotycznym śmiechem hieny, też bym go nienawidziła
gość
12 lat temu
z tego co wiem rusin nikt nie lubi i bardzo dobrze bo ona nie jest wporzadku
gość
12 lat temu
jeju ,czy tu kiedys ktos napisze ,ze kogos lubi?obrzydliwce
gość
12 lat temu
trudno wyrażać opinie o tym, kogo się osobiście nie zna:P Można tylko wyrażać sądy na podstawie czynów a Kinga nie zrobiła nic głupiego
gość
12 lat temu
NIE NAWIDZE TEJ BABY!!! BLE, ŁECH, FUJ....!!!
gość
12 lat temu
O Boże !! Przecież ona nie mogła być bo był casting we Wrocłąwiu do YCD-PPT
gość
12 lat temu
czy śmiech z e b r y w reklamie -to śiech Kingi ? chyba tak
gość
12 lat temu
sama ogladalam ostatni program i.... nie prowadziala go Mołek z Sołtysik tylko Prokop z panią dorota a kingi i marcina tam nie widzailam wiec zbiór bzdur
...
Następna strona