Trwa ładowanie...
Przejdź na

Margaret straciła 200 TYSIĘCY ZŁOTYCH! Reklamodawcy zrezygnowali ze współpracy...

0
Podziel się:

W kampanii lakierów do paznokci została tylko Agnieszka Woźniak-Starak.

Margaret straciła 200 TYSIĘCY ZŁOTYCH! Reklamodawcy zrezygnowali ze współpracy...

Przed wakacjami w ubiegłym roku jedna z wiodących marek lakierów hybrydowych w Polsce zorganizowała imprezę promującą nową kolekcję. Podczas oficjalnej prezentacji nowych kolorów dostępnych w katalogu marki przedstawione zostały ambasadorki: Agnieszka Woźniak-Starak oraz Margaret. Choć już samo zestawienie tych dwóch nazwisk obok siebie wydawało się być nietrafione, wspólne pozowanie na ściance Agi i Margaret nie pozostawiło złudzeń.

Firma pomimo dość kiepskiego startu nie poddała się w walce o wypromowanie kosmetyków i ambasadorek. Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak wzięły udział w sesji okładkowej magazynu Gala, która wypadła równie słabo, co prezentacja nowej kolekcji lakierów.

Okazuje się, że marka Semilac nie już więcej pomysłow, jak ograć promocyjnie egzotyczną kolaborację influencerek. Jak w rozmowie z Faktem wyznał przedstawiciel marki, postanowili zrezygnować z jednej nich:

Firma uznała, że prezenterka TVN lepiej wpisuje się w target i założenia marki. Zrezygnowaliśmy z Margaret. O szczegółach kontraktu nie możemy jednak mówić publicznie - czytamy.

Cóż, dobrze wybrali?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)