Trwa ładowanie...
Przejdź na

Nowa fryzura Węgrowskiej!

535
Podziel się

Wzoruje się na kreskówkach?

Nowa fryzura Węgrowskiej!
bDSbqcut

Kilka miesięcy temu pokazywaliśmy Wamzdjęcia Iwony Węgrowskiej, na których do złudzenia przypominała popularną dziecięcą zabawkę - trola. Widząc jej nową fryzurę, zastanawiamy się, czy znowu nie inspirowała się kreskówkami.

Swój nowy kolor włosów i uczesanie Iwona zaprezentowała w Pytaniu na śniadanie. Nie możemy oprzeć się wrażeniu, że styl ściągnęła z... Rumpelstiltskina z czwartej części przygód Shreka. Patrząc na te zdjęcia zastanawiamy się, czy "ktoś jej nie dolał kwasu" do farby do włosów.

bDSbqcuv
bDSbqcuB
bDSbqcuW
KOMENTARZE
(535)
gość
10 lat temu
kocham iwonke
gość
10 lat temu
piekny glos, piekna kobieta
gość
10 lat temu
w pudelku pracuja sami po podstawowce....totalni analfabeci ktorzy nie dostali pracy nawet w fakcie
bDSbqcuX
gościufka
10 lat temu
no i super, biedne czupiradełko, i tak bedzie sie dołowac komentami... pierfsza!
A. ;)
10 lat temu
Pudel, daj jej spokoj bo znowu bedziemy musieli wysluchiwac w jakims "miedzy lazienka a przedpokojem", ze biedna miala depresje >.
Najnowsze komentarze (535)
gość
10 lat temu
Jest bardzo seksowna
gość
10 lat temu
nie znacie się...!!!!!! piękna :)
gość
10 lat temu
Dla mnie jest spoko babka i ma z*******y głos :)
gość
10 lat temu
wielka klacz....wyglada na l***e przed 40-tka i co t komentowac.Biust wielki ale wcale nie ladny
missparis2298
10 lat temu
Żal mi jej. Gorzej nie mogła uczesać swoich kudłów.
gość
10 lat temu
Węgroska to istana porażka :)
gość
10 lat temu
p******a!!! jeszcze te czerwone brwi! ble
gość
10 lat temu
jest bardzo podobna do tego a bajki naprawde asz mi sie chce smiac
bDSbqcuP
gość
10 lat temu
nic ciekawego!!!!!!!!
gość
10 lat temu
nawet mają oboje ten zawinięty lok obok ucha ;]
gość
10 lat temu
DUPODAJKA. ZNAM JĄ JEST Z ŻOR:)
gość
10 lat temu
boże,jaka ona jest okropna
gość
10 lat temu
Fajnie ubrana i fryzurka też ok.
gość
10 lat temu
Kurde PUDLU daj rzesz Iwonie spokój. Ostatnio przecież wypowiadała się jak ją to boli i że miała depresję z powodu porównywania , że się tak ubrała lub teraz że się tak uczesała. Ten kto to pisze chyba zupełnie nie ma sensu piszcie o tych osobach które chcą żeby o nich pisać , np. o Polskiej Angelinie Julie czyli o Agnieszce Orzechowskiej, sama mówiła A.O że chce żeby o niej pisali ! To o niej piszcie , a nie osądzajcie IWONY !
...
Następna strona
bDSbqcvr