Trwa ładowanie...
Przejdź na

Kuba Wojewódzki z alkomatem (zdjęcia!)

391
Podziel się

Myliliśmy się. Nie Kuba rowerzystę a rowerzysta Kubę!

Kuba Wojewódzki z alkomatem (zdjęcia!)
bDnsxlph

W sobotę donosiliśmy o "stłuczce" z rowerzystą, a w poniedziałek opublikowaliśmy pierwsze zdjęcia Kuby na miejscu wypadku.

Dzięki informatorom uściśliliśmy, że to nie Kuba zawinił. Na stojące na światłach Porsche najechał rowerzysta.

Dziś mamy dla was zdjęcia Kuby dmuchającego w alkomat. Nie ma w tym sensacji, choć świadomość, że osoby o statusie gwiazdy poddawane są takim krępującym badaniom, jest miła.

bDnsxlpj
bDnsxlpp
bDnsxlpK
KOMENTARZE
(391)
gość
13 lat temu
KUBA FAJNY JEST:)
pat86
13 lat temu
Kuba jest fajowy!!! Wygadany i trudno go zagiąć!!! Takich ludzi brakuje u nas!!!!
gość
13 lat temu
no a już była na niego nagonka ...jejku jak wszystkim jest łatwo rzucać oskarżenia ;/
bDnsxlpL
gość
13 lat temu
Fajny i inteligentny gość. Szkoda tylko, ze teraz ma taką marną fryzurę
kiran
13 lat temu
gustowny jak zawsze...
Najnowsze komentarze (391)
gość
8 lat temu
zmartwiony rysami na lakierze
gość
9 lat temu
Fajny facet z ciebie, a najbardziej podobaja mi sie czerwone trampki w zestawieniu z groszkowymi spodenkami..Kuba tak trzymaj!
gość
12 lat temu
Hahaha nygusie to jest GT3 stalo na prarkingu pod trasa lazienkowskoa i czesto je tam widywalem. i to bylo gt3
mp3-store
13 lat temu
http://mp3 -store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
gość
13 lat temu
swietne buty ale trohe nie pasjuja ale tak jestes spoko koles
gość
13 lat temu
ej wiesz co zmien sobie lepiej fotki bo te kolory i ubrania ci nie pasuja.
gość
13 lat temu
no spoko fotka ale kolory i wogule ubtaia pi nie pasia :):):):):)):):)::):):):::)));p;p;p;p;pp;p;p;p;p;p;p;p;p;p
dd
13 lat temu
Kuba Wojewódzki to kawał dziada
bDnsxlpD
gość
13 lat temu
dobry gosciu, cisnie po swoich gosciach w programie i nikt mu nie da rady pocisnąć tak 3maj !
neko
13 lat temu
no i co? O.o
gość
13 lat temu
uwielbiam go:D
gość
13 lat temu
wygląda jakby narobił w gacie... :PP
gość
13 lat temu
Dmucha dmucha dmucha... e? No bajer normalnie. Łowcy sensacji za 5zł...
gość
13 lat temu
To że dmuchał w alkomat to nic dziwnaego!! Ze zdjęć wynika że on bawi się ustnikiem który pewnie dostał na pamiątkę??? No nie wygląda zbyt ciekawie :)
...
Następna strona
bDnsxlqf