Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Tęskniłem za przygodnym seksem!"

543
Podziel się

"Kobiety do mnie lgnęły. Po występie cztery albo pięć kobiet szło ze mną do hotelu."

"Tęskniłem za przygodnym seksem!"
bEaekSqd

Powodem rozpadu związku Katy Perry i Russella Branda była głównie ich praca. Piosenkarka podróżowała po całym świecie ze swoją trasą koncertową, a komik dawał w tym czasie swoje własne występy. Problemem okazała się również zmiana stylu życia. Tuż przed ogłoszeniem rozpadu małżeństwa Brand udzielił wywiadu, w którym twierdził, że tęskni za swoim kawalerskim życiem.

Tęskniłem za przygodnym seksem. Kobiety do mnie lgnęły. Jedna za drugą. Po występie cztery albo pięć kobiet szło ze mną do hotelu. Nie zawsze były zdesperowane i brzydkie – mówi szczerze. Bywało, że byłem czystą reprezentacją libertarianizmu i seksualności. Ciężko nie mieć ochoty na takie kobiety i nie cieszyć się nimi.

Wiem, gdzie kończyły. Wiem, gdzie szły. Stałem się czymś, na kim jedynie kobiety się zmieniały. Jedna wychodziła, druga przychodziła. Czasem przychodziły razem i nie miały problemu, by robić to ze sobą. To było cudowne.

bEaekSqf
bEaekSqG
KOMENTARZE
(543)
umcs :D
9 lat temu
idź sobie zawiąż albo zamroź, Russel -,- taką Katy przepuścić. p***c
gość
9 lat temu
No cóż. Tacy są kolesie z szołbizu - korzystają z życia do upadłego. A Katy chyba wiedziała, za kogo wychodzi za mąż.
gość
9 lat temu
obrzydliwy koles! kim on jest wogole!!!!
bEaekSqH
goŚĆ
9 lat temu
Koleś jest fatalny... A wina Perry jest tutaj taka, że źle wybrała...
gość
9 lat temu
on i tak do niej nie pasuje
Najnowsze komentarze (543)
http://www.di...
8 lat temu
good articles
http://www.lo...
8 lat temu
nice articles
gość
8 lat temu
śliczna Katy !
thomas
9 lat temu
Jak kiedys byl gruby i wszyscy sie z niego smieli, a teraz wyladnial i schudl i ma kase wiec l***i na niego leca to se uzywa c***j. zal mi Katy bo to wspaniala dziewczyna. mam nadzieje ze trafi na mezczyzne godnego jej i jej serca.
thomas
9 lat temu
Jak kiedys byl gruby i wszyscy sie z niego smieli, a teraz wyladnial i schudl i ma kase wiec l***i na niego leca to se uzywa c***j. zal mi Katy bo to wspaniala dziewczyna. mam nadzieje ze trafi na mezczyzne godnego jej i jej serca.
gość
9 lat temu
czy ktos wie moze co to za sukienka?tzn gdzie mozna taką kupić??
gość
9 lat temu
Właśnie,ze libertianizmu(inaczej-libertynizm). W libertynizmie granicą wolności jest dobro drugiego człowieka. W libertianizmie nie ma granic(nawet śmierć drugiego)-tylko używanie.
gość
9 lat temu
ale t**y, a to nie jest seksowne
bEaekSqz
gość
9 lat temu
Jedno słowo CHAM !
gość
9 lat temu
szkoda Katy, ona est taka ładna
iwa
9 lat temu
nie da sie ukryc ze w polsce ostatnio działa kurestwo.baby za pare groszy czy piwo robia facetom jakies lody czyli ogonek do geby.wstyd tym babsztylom.wypalic im..........iwa
gość
9 lat temu
k***s uschnie
aleksandra
9 lat temu
nie żałuje łajdaków którzy zdradzają partnerki i uprawiaja wyuzdane nauczone od k***w seksy.zamiast do miejsca gdzie to jest do tego przeznaczone wsadzaja do tyłka a jeszcze gorzej do ust.tak przyznal sie kiedys do tego mąż gdy zdrada wyszła na jaw.w domu był agresywny. kłamał nie wracał na noc do domu a do k***y nie chciał iśc.nie dawał do domu kasy.ubierał k***e.spotkała go kara.z****ł.nigdy go nie załuje.spotka i tego alfonsa kara.
aleksandra
9 lat temu
nie żałuje łajdaków którzy zdradzają partnerki i uprawiaja wyuzdane nauczone od k***w seksy.zamiast do miejsca gdzie to jest do tego przeznaczone wsadzaja do tyłka a jeszcze gorzej do ust.tak przyznal sie kiedys do tego mąż gdy zdrada wyszła na jaw.w domu był agresywny. kłamał nie wracał na noc do domu a do k***y nie chciał iśc.nie dawał do domu kasy.ubierał k***e.spotkała go kara.z****ł.nigdy go nie załuje.spotka i tego alfonsa kara.
...
Następna strona
bEaekSrb