Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Modli się, żeby Bóg ocalił jej małżeństwo"

599
Podziel się

Katy Perry chwyciła się "ostatniej deski ratunku". Co na to Brand?

"Modli się, żeby Bóg ocalił jej małżeństwo"
bDhdJGol

Katy Perry pochodzi z tradycyjnej, religijnej rodziny - swoją karierę rozpoczynała jeszcze jako Katy Hudson, śpiewając kościelne piosenki. Później jednak zmieniła swój wizerunek o 180 stopni, zaczęła śpiewać o całowaniu dziewczyn i dzięki temu zrobiła karierę. Nie trzeba chyba dodawać, że to niekoniecznie podobało się jej rodzicom.

Jednak teraz, kiedy jej małżeństwo z Russellem Brandem chyli się ku końcowi, wokalistka miała odnaleźć w sobie miłość do boga i prosić go w modlitwach o ocalenie związku...

Powiedziała, że zrobi wszystko, żeby dostać drugą szansę - mówi osoba z otoczenia gwiazdy w rozmowie z magazynem In Touch. Zwrócenie się do boga jest dla niej ostatnią deską ratunku.

bDhdJGon

W modlitwach wspierają córkę rodzice, Keith i Mary Hudsonowie.

Będę dla niej oparciem w każdej sytuacji, niezależnie od tego, co będzie się działo – zapewniała Mary. _Tak samo, jak J**ezus jest dla niej oparciem, w każdej sytuacji.**_

Nie jesteśmy do końca pewni, czy takie argumenty przekonają Branda do pracy nad związkiem... Zobacz: "Podnieca go PORNO Z NIEPEŁNOSPRAWNYMI!"

bDhdJGot
bDhdJGoO
KOMENTARZE
(599)
gość
9 lat temu
Katy jest za ładna dla niego
gość
9 lat temu
nie bóg tylko Bóg!!!!!!!
E.
9 lat temu
A po co bóg ma ocalić to małżeństwo ? Niech Katy znajdzie sobie faceta który naprawdę da jej szczęście i nie będzie uganiał się za innymi laskami. Russel to nie facet tylko śmieć !
bDhdJGoP
gość
9 lat temu
po jego oczach widac ze jest opetany a ona niech w to Boga nie miesza
gość
9 lat temu
A może tak piszcie "Boga" wielką literą? PS: to jest tylko i wyłącznie zabieg pijarowy ze strony Katy.
Najnowsze komentarze (599)
gość
9 lat temu
On jest cudny...
gość
9 lat temu
On jest obleśny
gość
9 lat temu
zal mi tej Katy bo przeciez znajdzie innego . wiadomno ze troche pocierpi ale to wkoncu przejdzie . ma szanse sie z nim rozstac niech ja wykorzysta
gość
9 lat temu
widzialy galy co braly ... zdumiewa mnie, ze ktos normalny moze leciec na tego debila.
gość
9 lat temu
przeciez ja od poczatku mysle ze to chwyt dla litosci zeby jej szustego singla kupywali ludzie .jakby doszedl do pierwszego miejsca to sie powiesze,jeszcze ujdzie ze jacksona rekord wyrownala,bo nie ma co porownywac tak naprawde,inne czy inni ludzie,tak naprawde jej muzyka to banaly a ie muzyka,i chwyta sie czego mozr,no bo nah=gle teraz tak w jej malzenstwie,to moze byc chwyt dla promocji i moze nawet to bylo wczesniej zaplanowane ze ten a nie inny singiel,taskai smutny o stracie ukochanego,ludzie nawet w radiu gosciu zauwazyl czy tio czasem nie jest dla zarobienia ta cala akcja,wiec nie tylko ja tak mysle,a tymbardziej ze wielu juz takie walki stosowalo dla reklamy przeciez!a teraz jeszcze nagle chce ratowac to juz tymb.podejzane,nie zdziwie sie jak niedlugo benda szczesliwi.co z chwytem na ciaze jej nie wyszlio to moze tego sie chwyta,moze nie ale teraz jak niby chce ratowac i do BOGA to juz tymbardziej podejzana ta ich klotnia.ja uwazam ze nie zle ziolko z niej widialam jaka cwaniara z niej jak nie dawo jakies nagrody odbierala video miusic aweards chyba to bylo.to ze w miare ladna to nie znacy ze swieta ludzie przejzycie o wrescie na oczy!
gość
9 lat temu
przeciez od poczatku mowilam ze to chwyt zey zarobic,w radiu to samo gosciu powiedzial.czyli nie tylko ja tak mysle.a jak wroca do sieie to juz tymb.bende miala pewnosc 100procentowa,to jest po to zeby zwiekszyc sprzedaz singla zey szosty byl nr 1.z jednej plyty,wtedy by miala najwiecej w historii,juz nieraz takie walki giazdy robily.dla sprzedazy,tak samo jak beyonce,sprzedaz slaba ostatniej plytki a po ogloszeniu na duzej imprezie ze w ciazy to po tym odrazu w gore sprzedaz jej plyty poszla,moze sie myle co do katy,ale ona tez swieta nie jest...i teraz nagle jeszcze chce zwiazek ratowac..to juz tymb.podejzane,bo nie 1 przypadek taki to jest juz byly tego typu podobne chwyty wsrod innych.
gość
9 lat temu
przeciez od poczatku mowilam ze to chwyt zey zarobic,w radiu to samo gosciu powiedzial.czyli nie tylko ja tak mysle.a jak wroca do sieie to juz tymb.bende miala pewnosc 100procentowa,to jest po to zeby zwiekszyc sprzedaz singla zey szosty byl nr 1.z jednej plyty,wtedy by miala najwiecej w historii,juz nieraz takie walki giazdy robily.dla sprzedazy,tak samo jak beyonce,sprzedaz slaba ostatniej plytki a po ogloszeniu na duzej imprezie ze w ciazy to po tym odrazu w gore sprzedaz jej plyty poszla,moze sie myle co do katy,ale ona tez swieta nie jest...i teraz nagle jeszcze chce zwiazek ratowac..to juz tymb.podejzane,bo nie 1 przypadek taki to jest juz byly tego typu podobne chwyty wsrod innych.
gość
9 lat temu
apeluję do wszystkich żeby przestali oceniać ludzi po wyglądzie! Co to za tekst w ogóle 'katy jest za ładna dla niego' to w związku liczy się tylko uroda? tabloidy piszą jakieś bzdury a wy ślepo we wszystko wierzycie; porno z niepełnosprawnymi poważnie? ten kto wymyślił tą plotkę musiał się nieźle przy tym bawić.. Russel to naprawdę świetny facet- obejrzyjcie chociaż jeden wywiad z nim!
bDhdJGoH
gość
9 lat temu
I DOBRZE
gość
9 lat temu
Może właśnie wolą Bożą było to, żeby czegoś ją to nieudane małżeństwo nauczyło... a ten oblesny seksoholik nie jest jej wart!!!
gość
9 lat temu
cycki dal Bog wiec czemu malzenstwa niemialby ocalic!
gość
9 lat temu
Bóg, Boga, Bogu- pisze się z DUŻEJ LITERY, drogi Pudelku. Chyba macie u siebie korektora?..
gość
9 lat temu
ok
gość
9 lat temu
Podniecają go bardzo dziwne, ale konkretne obrazy: na przykład porno z niepełnosprawnymi.
...
Następna strona
bDhdJGpj