Ślub Węgrowskiej ODWOŁANY!

521
Podziel się

Facet źle ją traktuje? "Kiedyś była z nim szczęśliwa, a teraz płacze."

Ślub Węgrowskiej ODWOŁANY!

A tak się szykowała do włożenia białej sukni. To w końcu, jak twierdzi, jej ulubiony kolor. Iwona zaledwie 2 tygodnie temu chwaliła się w tabloidzie, że planuje "gustowną" uroczystość, najchętniej w Krakowie. Zobacz: Węgrowska planuje ślub!

Niestety, zamiast ślubu będzie prawdopodobnie rozstanie. Równie gustowne.

Jak donosi Super Express, Węgrowska uznała, że jej partner o imieniu Adam, źle ją traktuje. Na tym tle coraz częściej dochodziło między nimi do awantur.

Kiedyś była z nim szczęśliwa, a teraz płacze - mówi w rozmowie z tabloidem przyjaciółka piosenkarki. Pewnie niedługo się rozstaną.

Iwona na razie nie chce przesądzać przyszłości swojego związku. Jednak stanowczo wyklucza zamążpójście.

Ślubu nie będzie! - zapowiada w tabloidzie. Owszem, były plany, ale już ich nie ma. Nic więcej nie powiem.

To przeważnie oznacza, że detale zostały zachowane dla któregoś z kolorowych magazynów. Wkrótce należy spodziewać się pewnie "szczerego wywiadu" na ten temat.

W międzyczasie mamy dla Was najładniejsze zdjęcia Iwony. Bez "fotomontażu":

KOMENTARZE
(521)
gość
7 lat temu
i co mam teraz nie jesc obiadu?
gość
7 lat temu
może silikony jej wybuchły
igloo
7 lat temu
tez bym nie chcial hajtac sie z wielorybem :) dajcie harpun!!!
gość
7 lat temu
facet może poszedł po rozum do głowy
gość
7 lat temu
czy ona jest zdrowa na umyśle?
Najnowsze komentarze (521)
gość
7 lat temu
ale to obrzydłe stare pudło
lolok
7 lat temu
ona jest okropna fuuuuj !!
gość
7 lat temu
poczytaj sobie k***a komentarze ty tlusciochu j****y, troche k***a wstydu i samokrytyki - ja p******e, ale dramat
gość
7 lat temu
jaka brzydka l***a, jak ona moze mowic, ze jest sexy - jest brzydka jak noc i nic juz tej tlustej parowie nie pomoze - sorry za wulgaryzmy, ale tak mnie irytuje taki pasztet co uwaza, ze jest ladny - ja p******e, spojrzcie na jej zdjecia - KOBIETO! TROCHE K***A WSTYDU
gość
7 lat temu
bo kiedys byla piekna kobieta,a teraz jest jak rozjechana zaba, ilez mozna wysluchiwac oblesnych slow na swoja partnerke ,a po za tym jak mozna wyjsc za takiego brzydala,co jej odbilo by sie tak zeszpecic
gość
7 lat temu
Jestem kobietą , ale chętnie bym ją uderzyła.Za jej łatwośc dostępu, na infantylność , brak wychowania ( nie odróżnianie dobra od zła Iwonko), za pokazywanie majtek jak mała dziewczynka no i rozdziawiony pysk.
gość
7 lat temu
Jest tak p******a że jej facet korzysta z moich usług jako prostytutki,regularnie.Pewnie ma dość tej grubej kozy.Gdyby pudelek nie rozpisywał się tak o niej i jej facecie,i nie opublikowałby jego zdjęć,to nawet bym nie wpadła na to że mój klient jest z nią.Po fotkach z nią rozpoznałam mojego STAŁEGO klienta.Poco ma się chajtać z taką grubaską,jak ma seks chodzi gdzie indziej do szczupłych.Po 2 laska jest niby młodsza ode mnie ale przy mnie wygląda jak stara baba.Niech się nie chajta,bo będzie pilnować faceta a ja stracę dobrze płacącego klienta :).
gość
7 lat temu
Jest tak p******a że jej facet korzysta z moich usług jako prostytutki,regularnie.Pewnie ma dość tej grubej kozy.Gdyby pudelek nie rozpisywał się tak o niej i jej facecie,i nie opublikowałby jego zdjęć,to nawet bym nie wpadła na to że mój klient jest z nią.Po fotkach z nią rozpoznałam mojego STAŁEGO klienta.Poco ma się chajtać z taką grubaską,jak ma seks chodzi gdzie indziej do szczupłych.Po 2 laska jest niby młodsza ode mnie ale przy mnie wygląda jak stara baba.Niech się nie chajta,bo będzie pilnować faceta a ja stracę dobrze płacącego klienta :).
gość
7 lat temu
wyglada jak k*******n i tak jest traktowana...
gość
7 lat temu
jest tak tandetna ze brak mi słów
gość
7 lat temu
Gdyby wywalila te okropne sylikonowe balony, od razu wygladalaby lepiej. Wary tez. Za wielkie i za ordynarne. Seksi to nie znaczy rozdziawiac ryja jak lalka porno i powiekszac go zeby wszystkie chlopy kojarzyly ssanie penisa. Seksi to nie korestwo, ale niestety, seksualne roboty myla pojecia.
lilo
7 lat temu
POTWÓR
lilo
7 lat temu
POTWÓR
gość
7 lat temu
najgorsze focie i takie pośmiewisko,Pani Iwonka najlepiej jabby się nie wypowiadała o sobie tak to , wiadomo A i by ją inni lepiej odbierali poprzez milczenie :) jak sama walnie takim tekstem to buty spadają:( Kobieta w dzisiejszym swiecie powinna być damą oraz się szanowac!!!!!!!!!!
...
Następna strona