Trwa ładowanie...
Przejdź na

"Zrobię z Kim gwiazdę WIĘKSZĄ OD BEYONCE!"

266
Podziel się:

"Będziemy pierwszą parą hip-hopu!". Kanye West traci kontakt z rzeczywistością?

"Zrobię z Kim gwiazdę WIĘKSZĄ OD BEYONCE!"
bEKMvmlh

Jeżeli Kanye West nie angażował się dostatecznie w związek z Kim Kardashian przed urodzeniem się ich córki, to teraz chce promować swoją narzeczoną aż za bardzo. Raper przekonany jest o wyjątkowości celebrytki niemal tak mocno, jak o własnej... Zobacz: "To najpiękniejsza kobieta, jaką kiedykolwiek spotkałem!"

Czytając kolejne peany Westa na temat Kardashian można odnieść wrażenie, że gwiazdor powoli traci kontakt z rzeczywistością. Oczywiście raczej nie podejrzewaliśmy, że facet, który ma w domu złote kible może pochwalić się trzeźwym oglądem świata, ostatnio jednak przechodzi sam siebie. Nie twierdzi już tylko, że Kim zostanie "luksusową projektantką mody" i trafi na okładkę Vogue'a. Teraz wróży jej... "karierę większą niż Beyonce". Miejmy nadzieję, że nie chodzi o śpiewanie.

_**Zrobię z Kim gwiazdę większą od Beyonce**_ - odgrażał się w wywiadzie dla radia WGCI Chicago. Kim i ja będziemy niedługo pierwszą parą hip-hopu!

bEKMvmlj

Nie możemy się doczekać. Przypomnijmy ich teledyskowy debiut:

bEKMvmlp
bEKMvmlK
KOMENTARZE
(266)
gość
8 lat temu
większa to zawsze była, ale popularniejsza nie będzie nigdy
gag
8 lat temu
Dwójka prymitywów, nastawionych na kasę. beztalencia, promowane przez inne beztalencia. dobrali się jak w korcu maku.
gość
8 lat temu
Kim w sumie jest sławniejsza .. ,bo Beyonse śpiewa ,tańczy, gra w filmach i jest dlatego sławna. Kim nie robi w sumie nic i jest sławna na całym świecie ,ma wiernych fanów czczących ją nie wiadomo za co. To jest kurde wyczyn! hahaha
bEKMvmlL
gość
8 lat temu
Chłop bredzi...
gość
8 lat temu
Chyba grubszą
Najnowsze komentarze (266)
gość
8 lat temu
troche jej wlosy powiewaja nie w ta strone co trzeba
gość
8 lat temu
ze szmaty jedwabiu nie zrobisz
gość
8 lat temu
ale teledysk- poracha....
gość
8 lat temu
jasne...
gość
8 lat temu
co za pornos z tego teledysku no , ale Kim z d**y słynie ;p Się dobrali niedorajdy ;p
gość
8 lat temu
beyonce -gwiazda z której sie wszyscy naśmiewają
gość
8 lat temu
ale z nej kulka
Pab
8 lat temu
Tak tylko ze Kim nie ma talentu a Beyonce ma...niech Kim zajmie sie moda to jej wychodzi najlepiej!
bEKMvmlD
ann
8 lat temu
on juz dawno mija sie z realiami !! wiazac sie z ta ladacznica ! ta zachcianka zniszczyla mu caly wizerunek...
gość
8 lat temu
teledysk to taka amatorka, jazda na motorze i "doklejane tlo" jazda z Kim na motorze i on jedzie do przodu a jej wlosy wiatr powiewa w przeciwnym kierunku niż jak by motor faktycznie jechał do przodu masakraaaaaaaa
gość
8 lat temu
Z d****** nie da sie zrobic gwiazdy.
gość
8 lat temu
hahahahaha. Zabawne. -,-
gość
8 lat temu
ta piosenka i teledysk zresztą też to wg jakaś parodia.
gość
8 lat temu
hmm. czy tylko ja nie kumam tego teleysku ?
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEKMvmmw
bEKMvmmx
bEKMvmmy
bEKMvmmz
bEKMvmmA
bEKMvmmf