Jurorka z "Top Model" reklamuje biżuterię

300
Podziel się

Tym razem sama wystąpiła w roli modelki.

Jurorka z "Top Model" reklamuje biżuterię

Wiele polskich pokazów mody odbywa się przy współpracy z Katarzyną Sokołowską, choć jej samej nie widać podczas tego typu imprez. Choreografka wypromowała się dzięki udziałowi w Top Model oraz przyjaźni z Kingą Rusin, która chętnie ją promuje na Instagramie.

Teraz Sokołowska sama sprawdza się w roli modelki. Wystąpiła w sesji zdjęciowej biżuterii Apart.

Za aparatem stanął jej kolega z planu, Marcin Tyszka.

Zobaczcie jej zdjęcia. Czy wyszła lepiej niż modelki, które krytykuje w programie?

KOMENTARZE
(300)
Ania
4 lata temu
Ona akurat jest sprawiedliwą jurorką i jako jedyna zachowuje się z klasą i poważnie!
gość
4 lata temu
swietna!
gość
4 lata temu
fajna kobitka, lubię ją
Meg
4 lata temu
Zgrabna, fajna kobieta z tej SOKOŁOWSKIEJ :-)
Gość
4 lata temu
Fajna konkretna babka :) no i ma obledne nogi :D
Najnowsze komentarze (300)
mi
4 lata temu
Zdjecia są cudowne ale ona na żywo jest przeciętna. Taka prawdziwa brzydula bizness woman. Tu tylko Tyszka sie popisał. I jemu należą sie brawa że tak cudownie przerabia ludzi.
gość
4 lata temu
I na zdjęciach i na filmie reklamowym wyszła super. Fajna kobieta.
Gość
4 lata temu
Ale tą sznupe ciągle ma otwartą...0 naturalnosci...
gość
4 lata temu
Czegoś jej brakuje, chyba brody;)
Gość
4 lata temu
Beznadziejnie pozuje, ta mina ni to usmiech, ni to nie usmiech
gość
4 lata temu
Tyszka to cudotwórca! Sokołowska nie ma haluksów!
gość
4 lata temu
Super wyglada ale jednak nie bardzo mogłam ja poznać w reklamie troche za bardzo retusz zrobili nie musieli tego robic natura jest piekna !!!!'
gość
4 lata temu
Ładna sesja, ale Nie zachwyca tak jak Olivii Palermo.Też biżuterii. Tamta jest bardzo naturalna a ta wystudiowana.
gość
4 lata temu
Fajny żakiet.Gzie taki kupić???
gość
4 lata temu
Fuj..Top Model. Kilka siks zamkniętych w jednym pokoju śpi razem i wąchają wzajemnie swoje bąki i wyziewy. Wolę swoją pracę .
gość
4 lata temu
Nie widze aby reklamowala bżuterie... widze reklamę:ubrań.fryzury,..i rower! Biżuteria jest zbedna..wcale nie zwraca uwagi ,a powinno być odwrotnie!!!!!
Gość
4 lata temu
Dobre zdjęcia wszystko zatuszuja w sumie przeciętna bardzo a na tych zdjęciach ok ale zrób coś z włosami kobito
gość
4 lata temu
a otwartej buzi już nie widzicie ? hahah u Rubik to noł łej !
gość
4 lata temu
Jesteś brzydka wiesz i ten fotoszop ci nie pomógł
...
Następna strona