DRAMAT Sandry Kubickiej: "Będę musiała do usranej śmierci powtarzać: matcha nie musi śmierdzieć rybą"
Sandra Kubicka nie tak dawno otworzyła matcharnię. Celebrytka ochoczo opowiada o tym specjale w sieci. Tym razem postanowiła opublikować filmik edukacyjny dotyczący walorów smakowych i zapachowych tego napoju.
Wiele gwiazd czy celebrytów ma smykałkę do biznesu. Jak grzyby po deszczu powstają kolejne firmy oraz lokale sygnowane nazwiskami znanych twarzy. Jakiś czas temu swój pomysł na dodatkowy zarobek zrealizowała Sandra Kubicka, która otworzyła w centrum stolicy drzwi do własnej matcharni.
Celebrytka mogła liczyć na wparcie byłego (?) ukochanego. Wówczas Baron opublikował zdjęcie z lokalu, na którym pojawił się także synek pary. Niestety, Kubicka szybko odczuła nie tylko blaski, ale również cienie rozwijania biznesu w Polsce. W social mediach pojawił się krytyczny komentarz dotyczący napoju, który nie spodobał się samej właścicielce.
ZOBACZ TAKŻE: Restauracja Wojewódzkiego, perfumy Majdana czy sery Schuberta? Tak wyglądają biznesy gwiazd
Sandra Kubicka rozprawia nad matchą
Wygląda na to, że celebrytka na naszych oczach wyrasta na naczelną, krajową ekspertkę od matchy. Kubicka postanowiła nagrać filmik dotyczący tego specjału, aby pochylić się nad walorami smakowymi i zapachowymi, które nie wszystkim mogą przypaść do gustu. Jej zdaniem kluczowe jest znalezienie odpowiedniej matchy, która posmakuje. Nie kryła przy tym, że jej misja edukacyjna może jednak potrwać wieki.
Ja to chyba będę musiała codziennie tutaj do usranej śmierci powtarzać to, jak zaklęcie, żeby doleciało do wszystkich ludzi w tym państwie: matcha nie musi śmierdzieć rybą, smakować jak zmielona trwa. Nie musi być kwaśna. Po prostu musicie znaleźć taką, która będzie wam odpowiadać. To tak jak mówić, że każda kawa smakuje tak samo, że ziarna z Kolumbii prażone, smakują jak sypana kawa. Nie porównujecie tak kaw. Prawda? - grzmiała.
Mówicie, jaka wam smakuje. Jaki sposób. Czy café late czy z firmy takiej, czy tamtej. To jest to samo z matchą. Ludzie, musicie znaleźć sobie taką, która wam smakuje, dlatego jest tyle firm na rynku, dlatego są ceremonialne, tradycyjne, kuchenne. Musicie znaleźć taką, która wam smakuje - powtarzała.
Mądrze mówi?