Trwa ładowanie...
Przejdź na
Kokosimo
|

Marina i Wojtek Szczęśni wyjechali już z luksusowego kurortu w Hiszpanii i udali się do "miasta miłości" (ZDJĘCIA)

190
Podziel się

Oprócz obszernej relacji z romantycznego wypadu do Paryża Marina dodała też zdjęcie spod Wieży Eiffla z Wojtkiem Szczęsnym i ciemną plamą zamiast twarzy Liamka. Słodko?

Marina i Wojtek Szczęśni wyjechali już z luksusowego kurortu w Hiszpanii i udali się do "miasta miłości" (ZDJĘCIA)
Marina i Wojtek Szczęśni w Paryżu (Instagram)
bEpFCIid

Po Natalii SiwiecIzabeli Janachowskiej Marina Łuczenko-Szczęsna jest kolejną celebrytką, która nie potrafi zbyt długo usiedzieć w jednym miejscu. Po słabym występie polskiej reprezentacji na Euro 2020 piosenkarka i jej małżonek Wojciech Szczęsny wybrali się na tournee po eleganckich kurortach w Europie.

Po Mykonos, gdzie za kilka nocy w bungalowie celebryci musieli zapłacić małą fortunę, para powróciła do ojczyzny. Zaledwie 5 dni później MarinaWojtek znów siedzieli na pokładzie samolotu, który zabrał ich do Hiszpanii. Tam 32-latka korzystała z luksusowych wakacji w gronie najbliższej rodziny. Uczynna gwiazda znalazła też czas, by uraczyć fanów radą, jak fajnie wyglądać bez wydawania "jakichś wielkich pieniędzy".

bEpFCIif
Zobacz także: Marina pokazała budowę domu i pochwaliła się planem windy

Jako że przyzwyczajona do życia w ciągłym biegu Marina szybko się nudzi, znane małżeństwo raz jeszcze zmieniło miejsce pobytu, tym razem za wakacyjną destynację obierając "miasto miłości". Emanująca szczęściem celebrytka udostępniła we wtorek serię relacji, jak spaceruje sobie z Wojtkiem i Liamkiem Polem Marsowym, przyglądając się kultowej Wieży Eiffla.

bEpFCIil

Tęskniłam... - napisała celebrytka.

Wokalistka nie omieszkała też dodać fotografii spod tzw. "Żelaznej damy", na której pozuje z ukochanym i wózkiem, gdzie zamiast twarzy Liamka można dostrzec jedynie ciemną plamę. Wieczorem z kolei piosenkarka wybrała się na randkę z mężem w modnej, białej stylizacji, którą z dumą zaprezentowała, wsiadając do czekającej na nią limuzyny.

Jest czego pozazdrościć?

bEpFCIim
bEpFCIin
bEpFCIio
bEpFCIiG
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(190)
Leyla
3 dni temu
To nie jest prawdziwe szczęście… ona niestety ma to wymalowane na twarzy. Gdzieś sobie musi to rekompensować dlatego te wieczne wakacje i życie w luksusie🤷‍♀️ Nic w życiu nie ma za darmo
!!!!!
3 dni temu
Opalenica pamięta !
Mir
3 dni temu
w sumie to jej zazdroszczę. ja mam teraz 2 tyg. urlopu i nie wiem czy mi starczy czasu, zeby pozalatwiac sprawy w urzedach i odpoczac.. plus muszę codziennie stresowac sie praca. A ona? wystarczy znajezc sobie odpowiednio bogatego mezczyzne :/
bEpFCIiH
Gość
3 dni temu
Takie to wszystko sztuczne
Wstyd !
3 dni temu
Kiedy napiszcie o Kindze D ?
Najnowsze komentarze (190)
Pudel
20 godz. temu
Jest piękna, ale oboje są totalnie pozbawieni gustu. Wyglądają jak ci bogaci Rosjanie, którzy wala wódkę od 10 rano na bezsensownych wczasach all inclusive w Turcji
Grazyna
2 dni temu
Nie tesknisz za rodina czyli ukraina?Nawet Switolina pokazala swojemu narzeczonemum swoj kraj a ty mezowi nie?A moze przyjedziecie do Stalowej zabawimy sie w Hadesie ? Odpowiedz.Pozdrowienia czekamy Ewa,Jurek i reszta.Wojtka tez ugoscimy i nic nie powiemy.
Hahaha
2 dni temu
Ciekawość zżera
Natasza z win...
2 dni temu
kac bo Lewandowscy nie zaprosili na Majorke.To nie ten status.Chloty nie zapraszaja.Jednak niesmak pozostaje.Trzeba miec klase by bywac na salonach,a jak winnica lub kwaterunek w stalowej woli ma sie do luksusow.Oni tylko pokazuja zdjecia gdzie niby sa.Folderyn z hoteli w ktorych nie byli.Szpan w stylu maryny z ukrainy typowy d
Marina
2 dni temu
Byl taki program o ukrainkach jak zdobyc bogatego :-) glupiego:-) meza.Ten kurs przeszla idealnie.Ustawila cala rodzinke.Szkoda ze Wojtek tak zglupial i nie pamieta o swojej.Znajac ta nacje to juz za chwile pojdzie z torbami.Zmam taka sytuacje z mojej rodziny.Milosc sie konczy jak sie koncza pieniadze.
Nick
2 dni temu
Sama kiedyś przyznała, że Szczęsny nie był w jej typie. Przekalkulował ukra, że jej się mimo wszystko opłaci i teraz żyje tak jak teraz 🐵🐵🐵
Wasyl
2 dni temu
Krolowa autostrad.Jednak alla i wasyl osiagneli to co chcieli.Z ubogiego mieszkanka w Stalowej Woli do luksusu.Trzeba umiec sprzedac corke,Tata umoial to robic juz w Stalowej Woli.Czy masz odwage by przyjechac do nas.Pozdrowienia z hadesu ODEZWIJSIE.Czekamy
Klarcia
2 dni temu
I bardzo dobrze a po co to komu widzieć twarz boi się to zakrywa
bEpFCIiz
Sss
2 dni temu
Chris Hemsworth pokazuje twarze dzieci a taka Marina Nikt już nie😀😀😀
Magda
2 dni temu
Chwali się luxusami . Bogactwem a dziewczynie w salonie za manicure napiwku nie da 🤦🏼‍♀️ A nie jest łatwa klientką 🤮
Baba
2 dni temu
To dziecko jest już dość duże... Może samo pochodzi? Masakra te dzieci w tych wózkach i na smyczach stale. Dajcie im się ubrudzić i zedrzeć kolano. Jak my byliśmy dziecmi to sie zap... z buta nad morskie oko. Żadnego męczenia zwierząt nie było. A spróbowałabym mamie narzekać że mnie nogi bolą i nie idę ....
Ogóle
2 dni temu
Odpoczynek po ciężkim Euro nadal trwa
Aan
2 dni temu
Serio? Paryż? A co tam jest oprócz betonu i żelastwa? Mając tyle hajsu mogliby latać nawet na Fidżi czy w jakieś inne odległe, bajkowe miejsce na ziemi. W Paryżu, to jak na dawnym warszawskim stadionie - latają za Tobą czarnoskórzy i wciskają najki za 10€ 😂
Koleszanka
2 dni temu
No mąż niezbyt ciekawy ale kasę ma 😂😂😂
...
Następna strona
bEpFCIjb