Trwa ładowanie...
Przejdź na
Ivy
Ivy
|
aktualizacja

Sukces Lary Gessler: została TWARZĄ DRZWI, które reklamuje hasłem: "Miejsce kobiet jest w kuchni"

582
Podziel się:

Córka słynnej restauratorki wreszcie doczekała się dużego kontraktu reklamowego.

Sukces Lary Gessler: została TWARZĄ DRZWI, które reklamuje hasłem: "Miejsce kobiet jest w kuchni"
(East News, Materiały prasowe)

Chyba nikt nie ma wątpliwości, że Lara Gessler wkręciła się do show biznesu dzięki swojej sławnej mamie, Magdzie. Choć początkowo córka restauratorki kokietowała, że kariera celebrytki jej nie interesuje, w pewnym momencie zaczęła aktywnie udzielać się na ściankach, występować w telewizji i pokazywać na Instagramie gołą pupę.

Epatowanie golizną i zabieganie o uwagę w końcu się opłaciło i Lara zdobyła duży kontrakt reklamowy. Nie będzie jednak reklamować ubrań, kosmetyków, ani nawet garnków, a... drzwi.

Zobacz także: Gessler reklamuje nowy biznes: "Było mało romantycznych sukienek ślubnych"

W kampanii zatytułowanej "Otwórz się na siebie" wykorzystano hasło "Miejsce kobiet jest w kuchni". Na oficjalnej stronie kampanii opublikowano spoty będące rozwinięciem koncepcji. W jednym z nich widzimy Larę w kuchennym fartuchu, która tłumaczy, dlaczego "miejsce kobiet jest w kuchni".

To jest wyniesienie tej roli na inny poziom. Jeśli umiesz gotować, masz dużo więcej władzy niż zasiadanie przy niejednym stole negocjacyjnym - przekonuje Gesslerówna.

Być może miejsce Lary Gessler jest w kuchni, na pewno jednak nie każda kobieta widzi sens swojego życia w gotowaniu. Wygłaszanie takich sloganów urąga kobietom i jest szkodliwe społecznie.

Producent drzwi tłumaczy, że celowo sięgnięto po hasła, które w stereotypowy sposób przedstawiają kobiety.

Twórcy kampanii podkreślają szczególną rolę ambasadorek, które swoją autentyczną postawą i życiowymi wyborami udowadniają, że stereotypowo kobiece cechy mają pozytywny wpływ na to, co może stać się pasją, zawodem czy powołaniem - czytamy w komunikacie prasowym.

Inne z użytych w reklamie haseł to: "Kobiety ciągle gadają i gadają" oraz "Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci". Oprócz Lary Gessler, "twarzami drzwi" zostały również Magdalena Różczka i Gabi Drzewiecka.

Trafia do Was przekaz tej reklamy?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(582)
Olala
4 lata temu
Serio Producenci drzwi myślą, że ludzie je kupują bo reklamuje je celebryta? Nie... Drzwi mają mieć odpowiednią klasę bezpieczeństwa, mają nam się podobać i wpisywać się w nasz budżet. Nikt nie kupi ich brzydkich czy drogich tylko dlatego, bo jakaś aktorka czy kucharka jest z nimi na plakacie. No proszę... xD
Aga
4 lata temu
Fantastyczna antyreklama. Brawo!!!
Nkoo
4 lata temu
Nie kupuję tego hasła i jego tłumaczenia. Dziwię się że Lara, taka otwarta i światła kobieta się na to zgodziła. No cóż, ja tych drzwi nie kupię nigdy
Z Bydgoszczu
4 lata temu
Antyreklama. Porta strzeliła sobie w kolano
Dodo
4 lata temu
Ale co te hasła mają wspólnego z drzwiami?
Najnowsze komentarze (582)
gość
4 lata temu
Wszystko rozumiecie tak dosłownie? Lara jest kucharką, podobnie jak jej matka. Tym hasłem mieli raczej dać do zrozumienia, że to kobieta jest lepszym kucharzem niż mężczyzna, choć szczerze mówiąc to juz może podchodzić pod dyskryminację mężczyzn. Są przecież dobrzy kucharze mężczyźni.
jojo
4 lata temu
nie ważne jak byle by mówili..
Mirek
4 lata temu
Celebrytka!? Śmieszy mnie reklama, w której "jej twarz" musi się podpisać aby zostać rozpoznaną przez szerokie grono odbiorców. Ja nigdy nie widziałem Pani Lary. Jakby nie ten artykuł nie wiedziałbym kto jest na obrazku. Co do hasła, miejsce kobiety jest wszędzie - w kuchni też. Nie jest przecież napisane: tylko w kuchni! Nawiasem mówiąc, miejsce mężczyzny jest przy kobiecie - również w kuchni.
Kokololo
4 lata temu
Powinna reklamować salceson lub baleron
marketing
4 lata temu
W reklamie chodzi o to by zostala zauwazona. Moze byc kontrowersyjna, ale na sie o niej mowic! I co zauwazyliscie - Porta drzwi - a Gessler, to tylko mieso armatnie. Taki jest ten swiat. Pamietacie reklamy United Colors of Benetton? No i o to chodzi!
???
4 lata temu
Kto to jest celebryta ?
olo
4 lata temu
Dla kasy i feministki zmieniają poglądy :).
Tolerancja
4 lata temu
Dajcie spokój, dawno nie poraziła mnie uroda i intelekt młodej panny jak ten materiał. Powiadają, że nieszczęścia chodzą parami , pod czym się podpisuję. Ostatni raz poraziła mnie z dziesięć lat temu uroda i talent reżyserki sztuki teatralnej i jej żony. Owa dama jest też córką rezyserki lecz filmowej. Po tych traumatycznych przygodach nie narażam się na podobne zagrożenia i przestaję ulegać pokusie oglądania dzieci sławnych.
Gosia
4 lata temu
ma rację z takim ryjem to tylko nad saganem
zodiak
4 lata temu
fajnie , ze zostala twarza ... drzwi , tylko dlaczego juz miala z nimi dotkliwy kontakt co widac po zdjeciach
Joe
4 lata temu
Reklama jak reklama. Co tu się przyp...
janusz
4 lata temu
Nieważne kto drzwi reklamuje , ważne aby się otwierały i zamykały. A po kim ona ma taki słowiański nosek ?
Macko
4 lata temu
Matko boska jaka brzydka ja tych drzwi nie kupię choć będę potrzebować 11 szt a jak będą do tej y brzyduli podobneNIEEEE BOJE SIE JEJ FUJ fałszywe ślepa bleeee
kkkklll
4 lata temu
ale szmacisko
...
Następna strona