Spokojnie, wszystko wskazuje, że to nie kolejny facet zawrócił w jej głowie. Tajemniczym "obiektem westchnień", z którym Doda jest ostatnio nierozłączna – widywana na siłowni, sesjach zdjęciowych czy po nagraniach live "Tańca z gwiazdami", o czym zresztą donosiliśmy tutaj – jest... butelka filtrująca! Okazuje się, że gwiazda została nową ambasadorką polskiej marki Dafi, znanej właśnie z produktów do filtrowania wody. I jak widać, podeszła do tej roli z typowym dla siebie zaangażowaniem!
Dlaczego Doda? Marka tłumaczy wybór
Przedstawiciele Dafi nie ukrywają, że wybór Dody był przemyślaną strategią. Podkreślają, że piosenkarka od lat budzi emocje, nie boi się kontrowersji i ma ogromną siłę przebicia, co czyni ją idealną osobą do promowania ważnych idei, takich jak zdrowe nawyki i dbanie o środowisko.
– Doda to artystka, która potrafi zwrócić uwagę na siebie, ale również na istotne kwestie społeczne. Jej autentyczność i siła przekazu sprawiają, że jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych osobowości w Polsce. [...] Wspólnie możemy osiągnąć ważny cel – przekonać kolejne miliony ludzi do prostych działań sprzyjających zdrowiu, oszczędności i planecie – wyjaśnia Katarzyna Bursztein, Dyrektor Marketingu Dafi.
Koniec z plastikiem! Doda stawia na ekologię
Sama Doda również nie kryje entuzjazmu. Znana z bezkompromisowości i mówienia tego, co myśli, podkreśla, jak ważna jest dla niej ekologia i rezygnacja z jednorazowego plastiku. Jej nowy "romans" z butelką filtrującą idealnie wpisuje się w jej wartości.
– U mnie nie ma miejsca na ściemę i kompromisy – ani na scenie, ani w życiu prywatnym. [...] Od dawna nie kupuję wody w plastikowych butelkach. Przysięgłam sobie, że nie wiem jakby musiało mi się chcieć pić, żebym sięgnęłam po jednorazówkę. Po prostu – nie ma takiej opcji! W moim życiu nie ma miejsca na śmieci – w żadnej postaci! – mówi szczerze nowa ambasadorka.
Doda vs. sztuczna inteligencja: Starcie, o którym głośno w social mediach!
Ale to nie wszystko! Współpraca Dody z Dafi to także nowa, chwytliwa i nowatorska reklama w socialach. W serii filmików Doda... "buntuje się" przeciwko sztucznej inteligencji! Artystka w swoim stylu będzie udowadniać, że zamiast zadawać AI pytania o błahostki, lepiej po prostu napić się wody i samodzielnie pomyśleć. Naturalnie nie brakuje w nich humoru i ciętych ripost.
– Sztuczne może być prawie wszystko, ale nie inteligencja – przekonuje Doda
Co ciekawe, materiały kręcono w supernowoczesnym studiu wykorzystującym wirtualne tła. Jak mówi Katarzyna Bursztein z Dafi, pozwoliło to nie tylko sprawnie (w ciągu zaledwie 8 godzin) zrealizować nagrania w różnych sceneriach, ale też ograniczyć ślad węglowy, bo ekologia to też inteligentny wybór!
Pierwsze materiały z kampanii już rozgościły się w social mediach. Wygląda na to, że Doda na poważnie wkracza do świata eko-influencingu, udowadniając, że prawdziwa inteligencja potrzebuje dobrego nawodnienia. Będziecie śledzić jej internetową potyczkę z AI?
Płatna współpraca z marką Dafi