Trwa ładowanie...
bCHTtHnV
119
Podziel się
2 z 15

Chodakowska w koszulce z Frąckowiak kokietuje paparazzi

Chodakowska w koszulce z Frąckowiak kokietuje paparazzi
0
0
bCHTtHov
KOMENTARZE
(119)
ja
2 lata temu
Tylko czekac a te wszystkie niewolnice mody będą nosić małe, podłużne okularki modne w Stanach w których wygląda sie beznadziejnie.
gość
2 lata temu
Tez bym byla zadowolona gdybym sama wszystko osiagnla swoja ciezka praca i znalazla sie na liscie Forbes Polska bez ssania komus pod stolem ani bez znajomosci. To musi byc bardzo mil uczucie wiedziec, ze sie wszystko zawdziecza sobie. Ma faceta z ktorym widac, ze sie kochaja. Czego wiecej jej potrzeba? Aprobaty durnych Grazyn? Nie sadze.
ToJa
2 lata temu
Logo tu, logo tam... powinna sobie jeszcze na czole wybić :-D
bCHTtHoz
gość
2 lata temu
jaka ona jest nienaturalna :-/
Violka
2 lata temu
Dziś piąteczek i weekend!!☺️😁😍
Najnowsze komentarze (119)
gość
2 lata temu
czy ta chodzikowska to przerobiny facet??? Bo toto nie ma nic z wdzieku i urody koboety
gość
2 lata temu
ależ ta kobyła jesy p******a
gość
2 lata temu
p****k jakich malo
Gość
2 lata temu
Fajna sztuka
laca
2 lata temu
Chrońmy środowisko a przy tym nasze zdrowie! Auta elektryczne to przyszłość!
Wojciech K
2 lata temu
Trzeba myśleć, co się robi Panie Trump! Teraz wszyscy mamy po głowie.
naiwny
2 lata temu
Zawsze gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta, jednak to my nim nie jesteśmy tylko eksporterzy
Marek
2 lata temu
To dobra mobilizacja na przesiadkę na rower, oszczędność i aktywność to lubię!
bCHTtHor
zawaha
2 lata temu
polski rzad walczy z podwyzkami paliw, ale amerykanie winduja je na potege! w koncu to oni zarabiaja na lupkach!
kar
2 lata temu
dobrze że temat opłaty emisyjnej wciąż się rozwija, dzięki temu w najbliższym czasie w końcu odetchniemy czystym powietrzem !
kar
2 lata temu
chcecie miec czyste powietrze, bez smogu to sie cieszcie ze paliwo drozeje przez trumpa i arabow co sie na nim odgrywaja
Gość1
2 lata temu
wzrost cen paliw jest tez przez to ze Trump zadecydowal o wyjściu USA z porozumienia nuklearnego z Iranem wiec przez jakis czas ceny paliw beda rosly. nic sie nie da zrobic.
ItalionoM
2 lata temu
Zawsze gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta, jednak to my nim nie jesteśmy tylko eksporterzy
Gość
2 lata temu
W*******a oklejona logo i nigdy sobie klasy nie kupi. Ona nigdy nie wejdzie do elity bo to prosta dxiewucha jest. Kompleksy leczy logo.
...
Następna strona
bCHTtHod
TOP10 - najpopularniejsze galerie
10.

Zmęczony Taco Hemingway podąża za zapatrzoną w telefon Igą Lis w drodze po kwiaty (ZDJĘCIA)

20-letnia córka Kingi Rusin oraz starszy od niej o 9 lat raper wybrali się do kwiaciarni, gdzie zakupili sporej wielkości bukiet kwiatów. Nie zapomnieli też o zasadach bezpieczeństwa, przemierzając centrum Warszawy w maseczkach ochronnych.
bCHTtHoe
7.

"Obwieszeni metkami" Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan cieszą się (?) chwilą odpoczynku podczas spaceru po Wilanowie (ZDJĘCIA)

Zapracowanym rodzicom udało się wygospodarować moment wolności od 24-godzinnej warty przy malutkim Heniu. Stylowo się prezentują?
6.

#DAJGŁOS. Gwiazdy zachęcają do głosowania w drugiej turze: "Dlaczego chcesz, żeby ktoś inny wybrał ci prezydenta?"

Kolejne gwiazdy dołączają do akcji Pudelka, w której namawiamy Was do pójścia na wybory. Marcin Prokop wystosował ważny apel, a Natalia Siwiec zapowiedziała, że skraca urlop, by móc zagłosować. Zobaczcie, kto jeszcze przyłączył się do #DAJGŁOS.
bCHTtHof
4.

Pozbawiona trosk Reni Jusis imprezuje nocą z przyjaciółmi "na Zbawiksie" (ZDJĘCIA)

Piosenkarka wyglądała na zachwyconą spotkaniem z kilkorgiem znajomych pod popularnym warszawskim klubem. Rozpoznalibyście ją na ulicy?
3.

Zakochany Baruś stroi miny i całuje kark Blani - swojej dziewczyny (ZDJĘCIA)

Blanka Lipińska i Baron poszli do restauracji w Sopocie, gdzie dokazywali niczym para nastolatków. Miłość kwitnie?
bCHTtHog
2.

Promienna Katarzyna Zielińska rozkoszuje się wypadem do kawiarni z mężem, synami i torebką za 7 tysięcy (ZDJĘCIA)

Niedawno aktorka dołączyła do wyzwania Anny Lewandowskiej. Myślicie, że dobry humor to zasługa uwolnionych podczas treningów endorfin?
1.

Wygłodniała Zofia Zborowska całuje Andrzeja Wronę w czoło. Smaczne...? (ZDJĘCIA)

Para celebrytów wybrała się na romantyczny lunch. Jak wnioskujemy po zdjęciach, dopisywały im i humory, i apetyty...
bCHTtHoT