aktualizacja

"Poznaj mojego psa". Małgorzata Rozenek ujawnia: "Psy są dla nas TAK SAMO WAŻNE, JAK DZIECI"

179 reakcji
179
Podziel się

Pudelek i gwiazdy przyłączają się do akcji #zerwijmyłańcuchy. Każdy z Was może pomóc odmienić los czworonogów żyjących na uwięzi!

"Poznaj mojego psa". Małgorzata Rozenek ujawnia: "Psy są dla nas TAK SAMO WAŻNE, JAK DZIECI"

Dobro zwierząt jest dla Pudelka bardzo ważne, dlatego wspieramy inicjatywy mające na celu pomoc czworonogom. Dzięki naszemu cyklowi Kundelek Tygodnia trzy psy znalazły kochające domy, a do schronisk trafiły koce, żywność oraz ponad 12 tysięcy złotych.

Teraz przyłączamy się do akcji "Zerwijmy łańcuchy" i rozpoczynamy cykl wideo "Poznaj mojego psa", którego bohaterami będą gwiazdy, którym los zwierzaków trzymanych na uwięzi nie jest obojętny.

W pierwszym odcinku wystąpiła Małgorzata Rozenek-Majdan, która ma trzy psy: George’a, Sisi i Lili. Każdy z nich ma inny charakter. Gwiazda opowiada, jak rozpieszcza swoich pupili i czy śpi z nimi w łóżku.

Małgosia podkreśla, że nie każdy pies ma szczęście żyć w kochającym domu, dlatego warto wziąć udział w zbiórce na rzecz akcji #zerwijmyłańcuchy. Z zebranych środków zostaną zakupione m.in. ocieplane budy, nowe miski i lekkie, elastyczne linki dla czworonogów.

Inicjatywę, której pomysłodawcą i organizatorem jest portal Psy.pl, możecie wesprzeć, klikając TUTAJ. Każda złotówka się liczy, zachęcamy do przyłączenia się do akcji!

"Poznaj mojego psa". Małgorzata Rozenek ujawnia: "Psy są dla nas TAK SAMO WAŻNE, JAK DZIECI"
"Poznaj mojego psa". Małgorzata Rozenek ujawnia: "Psy są dla nas TAK SAMO WAŻNE, JAK DZIECI"
"Poznaj mojego psa". Małgorzata Rozenek ujawnia: "Psy są dla nas TAK SAMO WAŻNE, JAK DZIECI"
"Poznaj mojego psa". Małgorzata Rozenek ujawnia: "Psy są dla nas TAK SAMO WAŻNE, JAK DZIECI"
Polub pudelek.pl na Facebooku:
KOMENTARZE
(179)
Ewa.
miesiąc temu
Bardzo proszę o starego pudelka, bardzo.
Gość
miesiąc temu
Pudelku bardzo szlachetna akcja i cieszę się, że u was w redakcji jest ktoś, komu zwierzęta nie są obojętne. Mam jedynie zastrzeżenia co do pani Małgosi, jako osoby kochającej psy. W końcu pięć psów, które miała ze swoim byłym mężem zapadło się pod ziemię i nigdy o nich nie wspomina, ani nie mówi, dlaczego je porzuciła.
Gość
miesiąc temu
Po co stara się o dziecko? Niech kupi kolejnego psa.
Gość
miesiąc temu
NIech wiec szanowna Pani Malogosia weźmie starego,schorowanego biedaka ze schroniska..ktirego nikt nie chce..zeby chodz na koniec swojego życia pożył w luksusie...w kupowaniu psow za kilkanaście czy kilka tysięcy złotych bo są rasowe nie ma nic szlachetnego..😒
Gość
miesiąc temu
zgadzam sie - zwierzatka sa wazne - pieski, kotki itd... ale bez numerow! matka tego nie moze pwoedziec! dzieci to dzieci zwierzeta sa bardzo wazne añe nie da sie porownac poziomu milosci - chyba! ze ktos woli zwierzeta od dzieci: OK! jego decyzja i wtedy sa najwazniejsze ale nie matka!!
Najnowsze komentarze (179)
i smieszno i
1 tyg. temu
nigdy sobie nie pozwoliłem by mi pies mordę lizał, poza tym strasznie śmierdzą i w chałupie psa nie trzymam , co nie znaczy że go nie mam i o niego nie dbam. Kot to co innego, ale mój to spoko gość i też ma wolność i opierunek. Nie wolno popadać w skrajności codziennie jakiś gatunek ginie ,ale znajdują też nowy. Załuż fundację na restytucję dropia ,cietrzewia,jarząbka i głuszca ,to byłby lepszy pożytek
Gość
3 tyg. temu
Spać z psami/obrzydliwe
Gość
3 tyg. temu
Okropne
gość
4 tyg. temu
dzidzia piernik z tej rozenak
Gość
4 tyg. temu
Ciekawe czy sie jeszcze nie pogubila od tych hasztagoakcji 😂
Jennyfet
4 tyg. temu
Widzisz Pudlu, więc też jesteś ważny,a poważnie fajna inicjatywa
Gość
4 tyg. temu
Możecie powiedzieć na jakie linki zmienic łańcuchy? Chciałabym poprawić los pieska starszych ludzi którzy dbają o niego ale pies jest na łańcuchu. Dziękuję z góry za rady.
Gośćnina
4 tyg. temu
To
gość
4 tyg. temu
Czy tylko ja widzę że ta twarz jest kiepsko zrobiona
Ewa
4 tyg. temu
Tępaki hejtują. Tacy niewarci być nazwani ludźmi. Ale to całe Poloki. Nażreć się, do kościółka i dalej nienawiść do świata. A Bóg, jak jest, wszystko widzi.
Gość
4 tyg. temu
Ladna
Gość
4 tyg. temu
Wal sie na Ryj
gość
4 tyg. temu
Brzydka się jakaś zrobiła, niepodobna do siebie
Gosia
4 tyg. temu
Nareszcie ujawnili, jak niemieckie laboratorium maltretuje zwierzęta testując na nich leki i kosmetyki dla także innych państw. Nie ma się co dziwić. Oni to mają we krwi? Nabrali wprawy w obozach koncentracyjnych na ludziach. Więc maltretowanie biednych zwierząt to dla nich pryszcz. A najlepsze, że często ludzie inaczej reagują na specyfiki, niż zwierzęta.
...
Następna strona