Trwa ładowanie...
Przejdź na

Polsat ZAWIESZA "PRZYJACIÓŁKI" przez ciąże aktorek!

253
Podziel się:

Nie chcieli ukrywać aż trzech brzuszków na planie.

Polsat ZAWIESZA "PRZYJACIÓŁKI" przez ciąże aktorek!
bETdeQVx

Taka sytuacja zdarza się naprawdę rzadko. Pierwszą aktorką, która zdradziła się ze swoją ciążą była Małgorzata Socha. Poinformowała producentów Przyjaciółek, że spodziewa się pierwszego dziecka. W nieco mniejszym medialnym szumie o swojej pierwszej ciąży poinformowała Anita Sokołowska.

Twórcy serialu byli gotowi współpracować z obiema aktorkami i ukrywać ich brzuszki pod luźnymi ubraniami, za dekoracjami, bądź filmując jedynie ich twarze. Szyki popsuła im jednak Joanna Liszowska, która wciąż zwleka z oficjalnym potwierdzeniem ciąży.

Produkcja "Przyjaciółek" nalega, żeby kolejne odcinki zacząć kręcić jeszcze w tym roku, dlatego tym razem urlop macierzyński Liszy będzie krótki – mówi jej znajoma w rozmowie z Fleszem.

bETdeQVz

Ostatecznie zdecydowano, że widzownie nie zobaczą nowych odcinków jesienią. Będą musieli na nie czekać do wiosny 2014 roku.

Dyskusje w produkcji trwały długo. Ostatecznie stwierdzono, że trzy "ciężarówki" na planie to zbyt duże ryzyko – mówi pracownik serialu. Dziewczyny potrzebowałyby idealnych warunków, wszyscy musieliby się martwić o ich samopoczucie. To mogłoby się nie udać. Dlatego najbardziej prawdopodobny termin początku zdjęć to grudzień.

Produkcja serialu nie jest zadowolona z obrotu spraw, jednak musi się podporządkować aktorkom. Przyjaciółki są hitem Polsatu i zwlekanie z emisją kolejnego sezonu może się odbić na jego oglądalności. Zdają sobie z tego sprawę odtwórczynie głównych ról.

Wszystkie aktorki "Przyjaciółek" chcą szybko wrócić na plan – zapewnia Show Olga Kwiecińska z firmy producenckiej.

bETdeQVF

Może pobiją kolejny rekord show biznesu? Poprzeczka została zawieszona bardzo wysoko przez Nataszę Urbańską, którą Józefowicz namówił do występu na scenie już w dwa tygodnie po porodzie.

bETdeQWa
KOMENTARZE
(253)
gość
9 lat temu
ale synchronizacja! się zmówiły :D
paczajto.pl
9 lat temu
Pomyślnego rozwiązania dla pań, żeby jak najszybciej mogły wrócić na plan, to najważniejsze
gość
9 lat temu
socha fajne cycki
bETdeQWb
gość
9 lat temu
A TO FELER WESTCHNAL SELER
gość
9 lat temu
Mogly mniej jednoczesnie sie zaciazyc...jednak gratulujemy:-)
Najnowsze komentarze (253)
gość
3 lata temu
Socha i Liszowska--- to jedyne, aktorki, na które mozna zwrócic uwage ! Sa bardzo ładne, ładnie graja, kobiece, bija po oczach seks--apilem !!! A ta co duzo zarabia, wygląd niekoniecznie !!!!!!!!!!!!
gość
9 lat temu
Fajnie że są w ciąży ale ja nie przeżyje do wiosny bez przyjaciółek :D
Chyba się pop...
9 lat temu
Nie wytrzymam roku bez "Przyjaciółek" ! -,-
gosc
9 lat temu
Super dziewczyny, ale Sokołowska przebija wszystkich, dziewczyny wracajcie szybko na antene, juz nie moge doczekac sie następnego sezonu....
AAA
9 lat temu
Sokołowska fajna .Na dobre i złe super,ale przyjaciółki jeszcze lepiej gra . zdrowego dzidziusia życzę.Niech przyjaciółki jak najszybciej wracają . SUPER SERIAL
ewa
9 lat temu
Niech wracają jak najszybciej, najlepszy serial jak Dla mnie... Sokołowska gra najlepiej z nich wszystkich, oby po powrocie grała taką samą panią biznesu
gość
9 lat temu
sa piekne zdolne i bardzo skromne.
gość
9 lat temu
sa piekne zdolne i bardzo skromne.
bETdeQVT
gość
9 lat temu
ja tez poczekam
gość
9 lat temu
sa idealne do swich rol wszystkie cztery oglada sie z wielka przyjemnosca wszystkieko dobrego zycze wszystkim.
gość
9 lat temu
buuuuuu bede tesknic
gość
9 lat temu
Spokojnie drodzy producenci na takie aktorki i fajny serial cierpliwie poczekamy .Paniom serdecznie gratuluje i trzymam kciuki :)Oby dzieciaki byly drowe i usmiechniete a mamy wypoczete:)Jeszcze raz gratulacje!!!!!!!!
gość
9 lat temu
BŁAGAM !!! Nie mogą go wycofać ją nawet do jesieni nie wytrzymam a tak wgl wszystkie odcinki będą kręcone w zimę od połowy 1 sezonu cały 2 i 3 będą w śniegu :-(
gość
9 lat temu
gratulacje
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bETdeQWM
bETdeQWN
bETdeQWO
bETdeQWP
bETdeQWQ
bETdeQWv