Trwa ładowanie...
Przejdź na
Witek
Witek
|

Fabryka Ćmielów PRZEPRASZA Joannę Przetakiewicz: "To wynik BŁĘDU PRACOWNIKA"

276
Podziel się:

Słynny zakład porcelany w skierowanym do La Manii oświadczeniu odniósł się do omyłkowego wysłania klientce marki talerzy z logo fabryki, tłumacząc się "błędem podczas pakowania" i prosząc o wyrozumiałość. Myślicie, że Joanna Przetakiewicz okaże litość?

Fabryka Ćmielów PRZEPRASZA Joannę Przetakiewicz: "To wynik BŁĘDU PRACOWNIKA"
Ćmielów przeprasza Joannę Przetakiewicz (AKPA)

Joanna Przetakiewicz ponad dekadę temu ruszyła z autorską marką odzieżową, przy której tworzeniu miał jej pomagać sam Karl Lagerfeld. W 2019 roku przedsiębiorcza milionerka poszerzyła ofertę La Manii o dział z luksusowymi dodatkami do wnętrz. W sklepie 53-latki można więc od niedawna kupić między innymi wazony, świece czy poduszki.

Gdy kilka miesięcy temu głośno zrobiło się o "aferze metkowej" z udziałem Jessiki Mercedes, na jaw zaczęły wychodzić także praktyki stosowane przez Joannę. Okazało się wówczas, że La Mania nie tylko sprzedaje dodatki z metkami "Made In Bangladesh", ale i mocno inspiruje się akcesoriami do domu innych znanych marek.

Okazuje się, że to nie koniec niespodzianek. Kilka dni temu bloger Michał Kędziora ujawnił sprawę jednej z klientek, która zakupiła talerze La Manii, a otrzymała wyrób z... logo fabryki porcelany Ćmielów.

W rozmowie z Pudelkiem Przetakiewicz wytłumaczyła, że w sortowni zaszła pomyłka, zaznaczając, że współpraca jej marki ze słynną fabryką nie jest żadną tajemnicą, a klientka została "bardzo przeproszona".

Zobacz także: Joanna Przetakiewicz o kryzysie wizerunkowym: "Mamy więcej klientek"

Nadesłała nam także oficjalne oświadczenie fabryki porcelany skierowane do La Manii.

Ogromnie doceniamy możliwość współpracy z Wami i zaangażowanie, jakie wspólnie z nami wkładacie w dystrybucję i promocję produktów, jakie dla Was produkujemy. (...) Produkowana dla Państwa porcelana o nazwie Classy jest kooperacją na naszych fasonach i możliwościach zdobniczych. Przykładamy ogromną wagę do tego, by zgodnie z naszymi ustaleniami każdy produkowany dla Państwa produkt był obrendowany znakiem marki La Mania Home - pisze przedstawicielstwo Ćmielowa, by w końcu przejść do sedna:

Produkty, które trafiły do Państwa magazynu pod brendem marki Ćmielów, są wynikiem błędu pracownika podczas pakowania i nie powinny w takiej formie trafić do kupującego, czyli La Mania Home. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że nie wpłynie ona na nasze relacje biznesowe i zostanie przyjęta ze zrozumieniem - czytamy.

Myślicie, że milionerka wykaże się wyrozumiałością i przyjmie przeprosiny fabryki porcelany?

Pudelek ma już własną grupę na Facebooku! Masz ciekawy donos? Dołącz do PUDELKOWEJ społeczności i podziel się nim!

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(276)
antenet
3 lata temu
Ja nie wiem, większy prestiż mieć coś z Ćmielowa niż od Przetakiewicz
Pozytyw
3 lata temu
Porcelane z Ćmielowa posiada nawet Księżna Kate, wystarczy wpisać w Google. Dostać Porcelane z ćmielów to nie żadna ujma, wręcz przeciwnie. Jest to najlepszy zakład porcelany w Polsce, pomylili się jedynie ze znaczkiem. Pozdrawiam
Iza434
3 lata temu
Czyli wiadomo- La mania zamawia dużo towaru więc kazali Fabryce Ćmielów pisać jakies oświadczenie że niby ich wina. Dramat. Milion razy wole stempel ĆMIELÓW niż jakiegoś butiku.
Hop
3 lata temu
Jest mi nieswojo kiedy taka dobra firma z tradycjami przeprasza za to że na wykonanym przez siebie produkcie zamieściła swoje własne logo. To oni zrobili talerz. Moze dwa loga w przyszłości?”wyprodukowal Cmielow dla lamani”
KKK
3 lata temu
Milion razy bardziej wolę talerz z logo Ćmielów niż La Mania :)
Najnowsze komentarze (276)
bbb
3 lata temu
Głupie te fanki Joasi, łykają te kłamstewka i absurdalne ceny jak bocian żabę:) Jakby to była jakaś autorska linia to rozumiem, babka zaprojektowała, fabryka zrobiła i sprzedaje z jej znakiem. A tu jawne oszustwo, aczkolwiek legalne, bo z umową - porcelana standardowa ćmielowska, sprzedawana kilka razy drożej ze znakiem La Mania:) Prawdę mówiąc, to lepiej mieć porcelaną sygnowaną znakiem Ćmielowa niż jakieś badziewiastej La Manii. Ćmielów to marka z tradycjami, a La Mania to kaprysik kochanki bogacza i jak widać już po wielu przykładach niczego nie tworzy, tylko daje swój znak na cudzych produktach. Za jakiś czas pewnie padnie, bo noc nie jest to warte.
Jagwiga
3 lata temu
Byłam w hucie szkła ''Julia" ludzie jakie tam powstają cuda. Na koniec zwiedzania najlepsze sklep z ich wyrobami.
Designer
3 lata temu
Ludzie ja was kompletnie nie rozumiem. Myśleliscie , że Pani Przetakiewicz ma fabrykę porcelany czy co? Wiadomo, że robi to dla niej zewnętrzna firma a ona daje tylko projekty, które może równiez robi ktos inny a ona się pod tym podpisuje. To jest kwestia kasy. Swoją drogą za takie ceny jakimi operuje to powinna współpracować z producentem z Włoch lub z Portugalii.
Kik
3 lata temu
Ja mam cukiernicę czarną z Ćmielowa po mamie, ma jakieś ponad 50 lat, La mania to nieucziwa firma, żenada, że Ćmielów przeprasza
Kik
3 lata temu
Kpina że Ćmielów przeprasza, brawo dla pracownika, że omyłkowo pokazał prawdę, jak z talerza projektu Ćmielów z 15 zl zmieniając logo można sprzedać za ok , 90 zł
BrBr01
3 lata temu
Chyba Pani Joanna powinna przeprosić Fabrykę Porcelany w Ćmielowie. Szkoda, że chętniej kupujemy produkty lansowane przez tzw. celebrytów, a nie doceniamy wartości i dorobku rodzimych manufaktur.
Gvko
3 lata temu
A za ja przepraszacie? Ze klamstwa jej firmy wyszly? Jesteście firma z tradycjami i robicie super porcelane, ja mam 2 zestawy na 12 osób. Wolę 1000x kupić od was niż od pseudo celebryci, bo wasz znaczek zna babcia i mama, a la manii nikt oprócz snobow.
fanka cmielow...
3 lata temu
bylabym szczesliwa majac talerze z logo Cmielow. Trzeba zajac sie jego promocja. Mam resztki serwisu jaki moja mama dostala jako prezen slubny. Cudo
Jazz
3 lata temu
Nigdy nic nie kupie z logo „la mania „Ta kobieta to potwór
SCIEMA😴
3 lata temu
A Kim ona jest ....ta przetaczkiewicz .. SKĄD ONA się Wzięła. ..... RAPTEM CELEBRYTKA WIELKA ..CHYBA ZA SPRAWA KULCZYKA.....BO NIE ROZUMIEM....CO TO ZA MARKA.....WUELKA BIZNESŁOMEN... . SZOK...🤪🤪😱😱😱😱
irma
3 lata temu
to raczej ONA powinna przeprosić Fabrykę która może poszczycić się ponad 230 letnią historią produkcji porcelany !!! świat stanął na głowie !!! pani nowobogackiej coś się w główce poprzewracało !!!
Antyfan
3 lata temu
Dziwie się zdziwieniom. Od początku wielki biznes modowy La Mania to biznesowa i produktowa fałszywka dla naiwnych, którzy wpatrzeni w tępą i bezczelną celebrytkę są gotowi płacić ekstra marżę za produkty normalnie dostępne na rynku. Biznesowe dziadowstwo
Jsjjds
3 lata temu
W ogole nie rozumiem po co ludzie kupuja talerze od celebrytow. Ps. Koronoswirus to sciema!!
gość
3 lata temu
Pani Joanna ma ładnego pieska
...
Następna strona