Trwa ładowanie...
Przejdź na
Witek
|

Fabryka Ćmielów PRZEPRASZA Joannę Przetakiewicz: "To wynik BŁĘDU PRACOWNIKA"

276
Podziel się

Słynny zakład porcelany w skierowanym do La Manii oświadczeniu odniósł się do omyłkowego wysłania klientce marki talerzy z logo fabryki, tłumacząc się "błędem podczas pakowania" i prosząc o wyrozumiałość. Myślicie, że Joanna Przetakiewicz okaże litość?

Fabryka Ćmielów PRZEPRASZA Joannę Przetakiewicz: "To wynik BŁĘDU PRACOWNIKA"
Ćmielów przeprasza Joannę Przetakiewicz (AKPA)
bDSlXJMB

Joanna Przetakiewicz ponad dekadę temu ruszyła z autorską marką odzieżową, przy której tworzeniu miał jej pomagać sam Karl Lagerfeld. W 2019 roku przedsiębiorcza milionerka poszerzyła ofertę La Manii o dział z luksusowymi dodatkami do wnętrz. W sklepie 53-latki można więc od niedawna kupić między innymi wazony, świece czy poduszki.

Gdy kilka miesięcy temu głośno zrobiło się o "aferze metkowej" z udziałem Jessiki Mercedes, na jaw zaczęły wychodzić także praktyki stosowane przez Joannę. Okazało się wówczas, że La Mania nie tylko sprzedaje dodatki z metkami "Made In Bangladesh", ale i mocno inspiruje się akcesoriami do domu innych znanych marek.

bDSlXJMD

Okazuje się, że to nie koniec niespodzianek. Kilka dni temu bloger Michał Kędziora ujawnił sprawę jednej z klientek, która zakupiła talerze La Manii, a otrzymała wyrób z... logo fabryki porcelany Ćmielów.

W rozmowie z Pudelkiem Przetakiewicz wytłumaczyła, że w sortowni zaszła pomyłka, zaznaczając, że współpraca jej marki ze słynną fabryką nie jest żadną tajemnicą, a klientka została "bardzo przeproszona".

Zobacz także: Joanna Przetakiewicz o kryzysie wizerunkowym: "Mamy więcej klientek"
bDSlXJMJ

Nadesłała nam także oficjalne oświadczenie fabryki porcelany skierowane do La Manii.

Ogromnie doceniamy możliwość współpracy z Wami i zaangażowanie, jakie wspólnie z nami wkładacie w dystrybucję i promocję produktów, jakie dla Was produkujemy. (...) Produkowana dla Państwa porcelana o nazwie Classy jest kooperacją na naszych fasonach i możliwościach zdobniczych. Przykładamy ogromną wagę do tego, by zgodnie z naszymi ustaleniami każdy produkowany dla Państwa produkt był obrendowany znakiem marki La Mania Home - pisze przedstawicielstwo Ćmielowa, by w końcu przejść do sedna:

Produkty, które trafiły do Państwa magazynu pod brendem marki Ćmielów, są wynikiem błędu pracownika podczas pakowania i nie powinny w takiej formie trafić do kupującego, czyli La Mania Home. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i mamy nadzieję, że nie wpłynie ona na nasze relacje biznesowe i zostanie przyjęta ze zrozumieniem - czytamy.

bDSlXJMK

Myślicie, że milionerka wykaże się wyrozumiałością i przyjmie przeprosiny fabryki porcelany?

Pudelek ma już własną grupę na Facebooku! Masz ciekawy donos? Dołącz do PUDELKOWEJ społeczności i podziel się nim!

bDSlXJML
bDSlXJMM
bDSlXJNe
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(276)
antenet
2 miesiące temu
Ja nie wiem, większy prestiż mieć coś z Ćmielowa niż od Przetakiewicz
Pozytyw
2 miesiące temu
Porcelane z Ćmielowa posiada nawet Księżna Kate, wystarczy wpisać w Google. Dostać Porcelane z ćmielów to nie żadna ujma, wręcz przeciwnie. Jest to najlepszy zakład porcelany w Polsce, pomylili się jedynie ze znaczkiem. Pozdrawiam
Iza434
2 miesiące temu
Czyli wiadomo- La mania zamawia dużo towaru więc kazali Fabryce Ćmielów pisać jakies oświadczenie że niby ich wina. Dramat. Milion razy wole stempel ĆMIELÓW niż jakiegoś butiku.
bDSlXJNf
Hop
2 miesiące temu
Jest mi nieswojo kiedy taka dobra firma z tradycjami przeprasza za to że na wykonanym przez siebie produkcie zamieściła swoje własne logo. To oni zrobili talerz. Moze dwa loga w przyszłości?”wyprodukowal Cmielow dla lamani”
KKK
2 miesiące temu
Milion razy bardziej wolę talerz z logo Ćmielów niż La Mania :)
Najnowsze komentarze (276)
bbb
miesiąc temu
Głupie te fanki Joasi, łykają te kłamstewka i absurdalne ceny jak bocian żabę:) Jakby to była jakaś autorska linia to rozumiem, babka zaprojektowała, fabryka zrobiła i sprzedaje z jej znakiem. A tu jawne oszustwo, aczkolwiek legalne, bo z umową - porcelana standardowa ćmielowska, sprzedawana kilka razy drożej ze znakiem La Mania:) Prawdę mówiąc, to lepiej mieć porcelaną sygnowaną znakiem Ćmielowa niż jakieś badziewiastej La Manii. Ćmielów to marka z tradycjami, a La Mania to kaprysik kochanki bogacza i jak widać już po wielu przykładach niczego nie tworzy, tylko daje swój znak na cudzych produktach. Za jakiś czas pewnie padnie, bo noc nie jest to warte.
Jagwiga
miesiąc temu
Byłam w hucie szkła ''Julia" ludzie jakie tam powstają cuda. Na koniec zwiedzania najlepsze sklep z ich wyrobami.
Designer
miesiąc temu
Ludzie ja was kompletnie nie rozumiem. Myśleliscie , że Pani Przetakiewicz ma fabrykę porcelany czy co? Wiadomo, że robi to dla niej zewnętrzna firma a ona daje tylko projekty, które może równiez robi ktos inny a ona się pod tym podpisuje. To jest kwestia kasy. Swoją drogą za takie ceny jakimi operuje to powinna współpracować z producentem z Włoch lub z Portugalii.
Kik
miesiąc temu
Ja mam cukiernicę czarną z Ćmielowa po mamie, ma jakieś ponad 50 lat, La mania to nieucziwa firma, żenada, że Ćmielów przeprasza
Kik
miesiąc temu
Kpina że Ćmielów przeprasza, brawo dla pracownika, że omyłkowo pokazał prawdę, jak z talerza projektu Ćmielów z 15 zl zmieniając logo można sprzedać za ok , 90 zł
BrBr01
2 miesiące temu
Chyba Pani Joanna powinna przeprosić Fabrykę Porcelany w Ćmielowie. Szkoda, że chętniej kupujemy produkty lansowane przez tzw. celebrytów, a nie doceniamy wartości i dorobku rodzimych manufaktur.
Gvko
2 miesiące temu
A za ja przepraszacie? Ze klamstwa jej firmy wyszly? Jesteście firma z tradycjami i robicie super porcelane, ja mam 2 zestawy na 12 osób. Wolę 1000x kupić od was niż od pseudo celebryci, bo wasz znaczek zna babcia i mama, a la manii nikt oprócz snobow.
fanka cmielow...
2 miesiące temu
bylabym szczesliwa majac talerze z logo Cmielow. Trzeba zajac sie jego promocja. Mam resztki serwisu jaki moja mama dostala jako prezen slubny. Cudo
bDSlXJMX
Jazz
2 miesiące temu
Nigdy nic nie kupie z logo „la mania „Ta kobieta to potwór
SCIEMA😴
2 miesiące temu
A Kim ona jest ....ta przetaczkiewicz .. SKĄD ONA się Wzięła. ..... RAPTEM CELEBRYTKA WIELKA ..CHYBA ZA SPRAWA KULCZYKA.....BO NIE ROZUMIEM....CO TO ZA MARKA.....WUELKA BIZNESŁOMEN... . SZOK...🤪🤪😱😱😱😱
irma
2 miesiące temu
to raczej ONA powinna przeprosić Fabrykę która może poszczycić się ponad 230 letnią historią produkcji porcelany !!! świat stanął na głowie !!! pani nowobogackiej coś się w główce poprzewracało !!!
Antyfan
2 miesiące temu
Dziwie się zdziwieniom. Od początku wielki biznes modowy La Mania to biznesowa i produktowa fałszywka dla naiwnych, którzy wpatrzeni w tępą i bezczelną celebrytkę są gotowi płacić ekstra marżę za produkty normalnie dostępne na rynku. Biznesowe dziadowstwo
Jsjjds
2 miesiące temu
W ogole nie rozumiem po co ludzie kupuja talerze od celebrytow. Ps. Koronoswirus to sciema!!
gość
2 miesiące temu
Pani Joanna ma ładnego pieska
...
Następna strona
bDSlXJNz