Trwa ładowanie...
Przejdź na
KW
|

Niedoszła "top model" Marianna Schreiber bryluje na wybiegu (ZDJĘCIA)

190
Podziel się:

Marianna Schreiber wzięła udział w charytatywnym pokazie mody. Była uczestniczka "Top Model" miała przygotowane na ten specjalny wieczór aż kilka kreacji.

Niedoszła "top model" Marianna Schreiber bryluje na wybiegu (ZDJĘCIA)
Marianna Schreiber na pokazie mody (AKPA)

O Mariannie Schreiber zrobiło się głośno dzięki "Top Model". Żona ministra w rządzie Prawa i Sprawiedliwości postanowiła spróbować swoich sił w świecie modelingu. Chociaż szybko odpadła z programu, świeżo upieczona celebrytka nie rezygnuje z kariery modelki. W sobotę wzięła udział w charytatywnym pokazie mody "Gwiazdy dzieciom".

Dzięki mojemu udziałowi w programie "Top Model 10" zostałam zaproszona na dzień 2 października, na charytatywny pokaz mody. Dzięki udziałowi w tym przedsięwzięciu dzieci z Domu Samotnej Matki z Brwinowa oraz z MOPS z Pruszkowa otrzymają mnóstwo ubrań. Bardzo mnie cieszy taka inicjatywna, uważam, że to zaszczyt wziąć udział w takim wydarzeniu - pisała w poście na Instagramie.

Zobacz także: Żona ministra z PiS w "Top Model". Ironiczny komentarz Bartosza Arłukowicza

Na ten wieczór Marianna Schreiber miała przygotowane kilka stylizacji. Na ściance żona Łukasza Schreibera pozowała w białym komplecie. Na wybieg modelka wychodziła aż kilka razy. Była uczestniczka "Top Model" zaprezentowała sukienkę w panterkę, czarny garnitur, biały dres i dwie czarne sukienki - jedną krótką, drugą dłuższą.

W pokazie wzięły również udział inne gwiazdy. Po wybiegu spacerowali także Monika Richardson, Karol Strasburger, Anna Głogowska, Jarosław Kret, Magdalena Narożna i Julia Wróblewska.

Która stylizacja Marianny Schreiber podoba wam się najbardziej?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(190)
Aga
9 miesięcy temu
Dlaczego? Dlaczego wywaliliście ją z programu tydzień przed metamorfozami? To jest chyba jedyna osoba, której mogłoby to wyjść na dobre.
Żałosne
9 miesięcy temu
Promujecie kogoś na sile ! Tylko u was ta pani istnieje
nagaprawda
9 miesięcy temu
Makijarz trwał 1h.Po zmyciu naga prawda.Mamy tyle przepięknych ,zgrabnych Polek w agencjach modelek,które czekają na swoją szansę,ale cóż nie mają siły przebicia bo w dalszym ciągu liczą się układy,układziki,znajomości i pociotki.
Tit
9 miesięcy temu
Alez ona ma parcie na szkło
Hmm
9 miesięcy temu
O matko 🤦‍♀️
Najnowsze komentarze (190)
Nick
9 miesięcy temu
Fajny ten czarny garnitur
iza
9 miesięcy temu
uroda południowa ,moda a poważnie wygląda
jaa
9 miesięcy temu
żadna! ani fryzura!
Nel
9 miesięcy temu
Marzyła żeby być modelką i była nią choć przez chwilę.Zlitowali się i zaprosili ja.
😠😠😠😠
9 miesięcy temu
Nooooo na pokaz harytatywny ok🤔
Rewerso
9 miesięcy temu
Kim ten nikt nie jest co zrobiła czego dokonała po za parcie na szkło ogarnijcie sie
Hejterzy
9 miesięcy temu
Dajcie jej spokój niech robi co chce
Gosc
9 miesięcy temu
Te koronki to ona, albo ma źle zrobione, albo strach pomyśleć jak wyglądały jej zęby przed...
Ali
9 miesięcy temu
Ma Pani prowincjonalną urodę, przypomina dziewoję z wiejskiej dyskoteki. Żadnej modelki światowej, a nawet narodowej klasy z tego nie będzie. Czas przestać się kompromitować
Zanna
9 miesięcy temu
Ten czarny stroj na 3 od konca zdjecia - tam juz tylko burki brakuje...
Zycie jest je...
9 miesięcy temu
Dajcie jej spokoj! kobieta wyksztalcona moze nie zbyt szczesliwa obok meza... ale probuje robic to co zawsze chciala, co sprawia jej poczucie spelnienia. Niejedna z nas by tak chciala, ale nie ma sie odwagi bo to bo tamto, ale lepiej przelewac hejt na tych co probuja cos ze swoim zyciem, samopoczuciem zrobic. Kobieta kobiecie wilkiem w internecie... zenada Pani Marianno! Podziwiam za odwage!
Marta
9 miesięcy temu
Koszmarna pani
Ann
9 miesięcy temu
Radiowa uroda
Ewa
9 miesięcy temu
Mężczyzna z wielkim nosem. Tak ją widzę...
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie