Trwa ładowanie...
Przejdź na
aktualizacja
Płatna współpraca z marką Lenovo

Tłum znanych twarzy na otwarciu pierwszego w Polsce showroomu Lenovo i Motoroli

Podziel się:

Warszawa zyskała nowe miejsce dla entuzjastów nowoczesnych technologii. Na uroczystym otwarciu tradycyjnie nie mogło zabraknąć celebrytów, inspirujących przemówień i niezwykle innowacyjnych urządzeń od Lenovo.

(materiały partnera, Wojciech Olkusnik)

W samym sercu miasta, w historycznym budynku Prudential - obecnie hotelu Warszawa, Lenovo i Motorola otworzyły swój pierwszy showroom w Polsce – przestrzeń, w której odwiedzający mogą zapoznać się z najnowszym sprzętem, zrozumieć potencjał sztucznej inteligencji oraz wziąć udział w warsztatach edukacyjnych i biznesowych. To drugi tego typu showroom w Europie po Mediolanie, co podkreśla, jak ważny jest polski rynek dla obu marek.

Na wydarzeniu otwarcia nie zabrakło znanych osób. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. ambasadorka marki Lenovo Anastazja Kuś, Marcin Tyszka, Magda Lamparska, Iza Krzan, Kasia Sawczuk, Karolina Brzuszczyńska i Agnieszka Skrzeczkowska czy Ula Dębska. Celebryci chętnie pozowali przy ściance, prezentując stylizacje, które przyciągały spojrzenia. Wieczór upłynął w atmosferze dobrej zabawy w eleganckim stylu, a goście mogli liczyć na wyjątkowe atrakcje przygotowane specjalnie na tę okazję.

W nowo otwartym showroomie można zobaczyć szeroką gamę urządzeń, w tym tablety, akcesoria, laptopy biznesowe, gamingowe i konsumenckie, monitory oraz smartfony Motorola. Z myślą o różnych grupach użytkowników przygotowano specjalne strefy: przestrzeń dla graczy, strefę relaksu oraz miejsce przeznaczone dla klientów biznesowych. Dzięki temu odwiedzający mogą komfortowo eksplorować technologie dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

Odwiedzający przestrzeń w dniu premiery mieli okazję zobaczyć niezwykle innowacyjne urządzenia, w tym Lenovo Auto-Twist AI PC. Ten wyjątkowy laptop z obrotowym ekranem dostosowuje się do ruchów użytkownika i może np. zmienić się w tablet za pomocą komend głosowych.

Nowa przestrzeń stworzona przez Lenovo i Motorolę ma szansę stać się ważnym punktem na technologicznej mapie Warszawy, gdyż oferuje unikalne doświadczenia zarówno dla entuzjastów technologii, jak i dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć świat innowacji.

Płatna współpraca z marką Lenovo