Hojna Kasia

590
Podziel się

Kasia Skrzynecka ma młodszego utrzymanka?

Hojna Kasia

Cierpiąca, porzucona, powoli wracająca do formy na samotnym wypadzie w Alpy... Tak pisze o Kasi Skrzyneckiej wiele polskich periodyków. My mamy inne informacje.

Nasza stała czytelniczka spotkała Kasię na zakupach. Posłuchajcie:

W ostatni czwartek tj. 01.03.2007 robiłam shopping w centrum handlowym Arkadia i gdzieś około 15-ej weszłam z córką do New Yorkera. A tam niejaka Kasia Skrzynecka robiła zakupy dla jakiegoś bardzo młodego kolesia w totalnym stylu chico latino - solarka, ciemny włos na brylantynę itp. Skrzynecka była ubrana bardzo na luzie - jeansy, kozaki, jakaś kurtka całkiem niepozorna jak na znane nam jej możliwości w kwestiach stylizacji i naciągnieta czapka. Poznałam ją bez problemu, bo widywałam ją już na różnych bankietach na żywo i mijałyśmy się dość blisko.

Scenka ta była o tyle zaskakująca, że koleś ów chodził ze zblazowaną miną i wybierał sobie ciuchy, które następnie podawał jej gestem wielkopańskim, od czasu do czasu przesyłając jej buziaczka lub robiąc oczko, co samo w sobie już było żenujące. Ale najlepsze było to, że Skrzynecka biegała za nim z tym naręczem jego zakupów, dzierżąc dzielnie przez cały czas jakiś pięciopak męskich jedwabnych bokserek, inne gacie i skarpety. Ja dodam, że ten młodzieniec absolutnie nie wyglądał mi gejowato ani kolegowato tylko na zwykłego żigolasia ze wsi i tyle.

A Kasia, cóż, była nim zainteresowana i nie bardzo się z tymi czułościami kryła, zwłaszcza jak mierzył fatałaszki w przymierzalni. Nie wyglądała mi wcale na jakąś desperatkę próbującą coś zagłuszyć czy osobę ogólnie robiącą dobrą minę do tzw. złej gry, no ale w końcu to dobra aktorka przecież... A przy kasie z uśmiechem na ustach zapłaciła za wszystkie jego rzeczy niczym mamusia płacąca za zakupy synusia. Młodzieniec widać jednak był trochę speszony, bo oglądał sobie paznokcie u rąk w tym czasie.

Czy to ten sam miły chłopak, który jest jej trenerem fitnessu?

Wszystkich posiadających więcej informacji w tej lub jakiejkolwiek innej sprawie zachecamy do pisania na donosy@pudelek.pl.

KOMENTARZE
(590)
gość
13 lat temu
ma kase to moze mieć utrzymanka
gość
13 lat temu
Świetnie a czego sie spodziewaliście to raczej normalka u "gwiazdek"
gość
13 lat temu
KOLEZANKA Robila shopping ze zblazowana mina szpiegowala kasie hehehe zy z zazdrosna mina ???
gość
13 lat temu
a CO wAM DO TEGO. NIECH SOBIE MA JAK CHCE. To jej zycie. Natomiast chore jest w tym wszystkim uzywanie przes stalą czytelniczke zwrotu" robiłam shopping", zamiast "robiłam zakupy" To jest smieszne.
gość
13 lat temu
Ona. Na pewno nie Molek. Boze.. co to ma byc.. zenada- SHOPPING
Najnowsze komentarze (590)
gość
12 lat temu
Własnie z tymi dzieciakami to mi sie cos nie zgadza,bo On mieszkał w moim bloku i mial tylko córke,mieszkał z jakąś laską,ale szybko Go zostawiła,potem zniknął...
mp3-store
12 lat temu
<a href="http://mp3" target="_blank">http://mp3 </a>-store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
PePee
12 lat temu
e szkoda fajna jest lubie ją
gość
12 lat temu
Chyba 15 lat temu:)Teraz widać zmarszczki...Stara jest już..
gość
12 lat temu
Znam go z czasów gdy był nastolatkiem dorastającym i myślę, że zawsze miał słabość do pieniędzy;)
Sandruś
12 lat temu
Ona musi być zdesperowana. o.O
gość
12 lat temu
Nie dokuczajcie jej jest ladna
ja
12 lat temu
tragedia takie wtracanie sie w czyjes sprawy,a co to was obchodzi,obrzydliwe.Jak im jest fajnie to ich sprawa
gość
12 lat temu
ma kase to wydaje na co tylko ma ochote;] dziwne to dla was?! ..dla mnie nie:)
gość
12 lat temu
ODPIER......E SIĘ OD KASI SKRZYNECKIEJ !!!
Anna82
12 lat temu
"robiłam shopping" ??? i ta kobieta ma dziecko?! Ja też czasem kupuję ubrania swojemu facetowi, innym razem on kupuje coś mi. Mamy stać oboje za sobą w kolejce? przestańmy być dziećmi.
gość
12 lat temu
Skrzynecka jest ekstra babką, a Wasza "stała czytelniczka" złośliwą, skwaśniała d..ą.
gość
12 lat temu
"...robiłam shopping..." - co za CI . PA...
gość
12 lat temu
pracuje i ma kasę to kupuje ,takie ma życzenie ,co dajecie jej na to ,ze się wtrącacie jest wolna i niech robi co chce ,lubię ją , a jak jej się tak robi podoba ,to jej sprawa
...
Następna strona