Trwa ładowanie...
Przejdź na

Skrzynecka pokonana przez młodszą i ładniejszą

1096
Podziel się

Ostatnie słowo należy do Zbyszka Urbańskiego.

Skrzynecka pokonana przez młodszą i ładniejszą
bCxGFhCd

Ostatnie słowo należy do Zbyszka Urbańskiego. Podsumowanie całego rozgłosu wokół rozpadu związku Skrzyneckiej i znanego policjanta może być jedno. Ona wyszła na osobą toksyczną, niepewny materiał na partnerkę, a on dowiódł wysokiej kultury i układa sobie życie z młodszą i piękniejszą.

bCxGFhCf
bCxGFhCG
KOMENTARZE
(1096)
Izania
13 lat temu
zbyszek ma racje, zycze mu powodzenia, a skrzynecka nie jest dla niego, GO ZBYSZEK GO
gość
13 lat temu
fakt, ona laseczka, a on sie zjaral na solarium, okropnosc
lil'devil
13 lat temu
Troche wiesniaczek, ale przynajmniej szczesliwy:D
bCxGFhCH
ewa_m
13 lat temu
w dodatku chodzi na solarium albo pije duzo soku marchewkowego i nosi za ciasne spodnie, ale czuje sie taki mlody i "fajny".
gość
13 lat temu
on wygląda jak ciota! i te spodnie koloru 'wytarty' naciągnięte na jajka - fuj !!!
Najnowsze komentarze (1096)
gość
7 lat temu
koleżanka wrzuciła na fejsa tą stronkę is.gd/iphone5_c myślałam, że to jakaś ściema, ale strona wygląda normalnie i wygrałam ajfona :::))) mogłam sobie nawet kolor wybrać xD
gość
8 lat temu
mam nadzieję, że szybko ją zdradzi
gość
12 lat temu
Młodsza to ona jest, ale na pewno nie ładniejsza od Kasi
gość
12 lat temu
MOZE MŁODSZA ALE WISIURA I NAPEWNO NIE ŁADNIEJSZA OD KASI
gość
12 lat temu
Bardzo mi się podoba ,jest przystojny....marzenie. Skrzynka ,nie pasowała do niego.
mp3-store
12 lat temu
http://mp3 -store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
mp3-store
12 lat temu
http://mp3 -store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
gość
12 lat temu
Fajny facet a jesli chodzi a ta pania to moze i młodsza ale nie ładniejsza od skrzyneckiej
bCxGFhCz
gość
12 lat temu
ona fajna ale on z siebie zrobil podstarzalego zle ubranego i chyba poprostu nieodpowiedzialnego gostka
mp3-store
12 lat temu
http://mp3 -store pl Legalna i darmowa muza filmy i erotyka. Zapraszam
gość
12 lat temu
ta dziewczynka wyglada jak jego coreczka
gość
12 lat temu
Jakoś nie trawię tej Kaśki :P
gość
12 lat temu
Kasiu i tak mim o wszystko jesteś górą
gość
12 lat temu
tylko tyle ze młodsza to ma być lepsza absurd
...
Następna strona
bCxGFhDb