Trwa ładowanie...
Przejdź na
Ivy
Ivy
|

Bloger komentuje aferę z talerzami od Joanny Przetakiewicz: "SZKODA MI ĆMIELOWA"

266
Podziel się:

"Takie "mycie rączek" cudzym oświadczeniem jest żenujące dla marki kreującej się na luksusową" - uważa Michał Kędziora po przeczytaniu listu z przeprosinami od Fabryki Porcelany Ćmielów dla firmy Joanny Przetakiewicz.

Bloger komentuje aferę z talerzami od Joanny Przetakiewicz: "SZKODA MI ĆMIELOWA"
Michał Kędziora komentuje aferę z talerzami od Joanny Przetakiewicz (AKPA, Instagram)

Joanna Przetakiewicz, wzorem światowych projektantów, oprócz ubrań sprzedaje pod swoją marką również luksusowe dodatki do wnętrz. W ostatnich dniach wokół talerzy z jej logo wybuchła afera, bowiem jedna z klientek otrzymała produkty z logo podwykonawcy La Mania Home. Sprawę nagłośnił bloger modowy Michał Kędziora.

Joanna zareagowała, tłumacząc, że klientka została już "bardzo przeproszona", a pomyłkę naprawiono. Z kolei Fabryka Porcelany Ćmielów produkująca talerze pokajała się w specjalnym liście, wyrażając ubolewanie i nadzieję, że La Mania Home będzie kontynuować z nią współpracę.

Zobacz także: Joanna Przetakiewicz o kryzysie wizerunkowym: "Mamy więcej klientek"

Sprawę ponownie skomentował Michał Kędziora, który przeanalizował odpowiedź Joanny Przetakiewicz dla Pudelka. Projektantka powiedziała m.in., że "od początku istnienia marka La Mania Home chwaliła się na swojej stronie współpracą z Ćmielowem".

Kędziora pokazał zrzut ekranu z karty produktu talerzy, gdzie napisane jest, że "są tworzone przez polskich rzemieślników".

Ja tu nie widzę słowa o Ćmielowie - komentuje bloger.

Kędziora uważa, że to smutne, że fabryka z ponad dwustuletnią tradycją musi przepraszać powstałą dwa lata temu firmę milionerki.

Szkoda mi w tej sytuacji fabryki z Ćmielowa, bo nie dość, że Ćmielów udostępnił swój autorski wzór obcej marce (a ta nawet o tym nie informuje, firmując to własną marką), to jeszcze teraz stawia go w roli winnego, publikując w mediach wewnętrzną korespondencję, która w dodatku wygląda na "lekko" wymuszoną - nikt się nawet pod tym pismem nie podpisał imiennie.

Takie "mycie rączek" cudzym oświadczeniem jest żenujące dla marki kreującej się na luksusową, bo jak klient płaci trzy razy więcej za ten sam towar, to wszystko jest cacy, ale jak pojawia się błąd, to nawet nie chcą wziąć na siebie odpowiedzialności i przerzucają to na podwykonawcę, który zresztą wcześniej był anonimowy - zaznacza.

Kędziora podsumowuje swoje obserwacje wnioskiem, że ludzie kupują "otoczkę, a nie produkt".

Szkoda mi też Ćmielowa z tego względu, że są w sytuacji która zmusza ich do logowania własnych wzorów innymi markami (...). To pokazuje, jak bardzo w dzisiejszych czasach kupujemy całą otoczkę, a nie produkt i jego faktyczne cechy - pisze na Instastories bloger.

Co sądzicie o jego spostrzeżeniach?

Pudelek ma już własną grupę na Facebooku! Masz ciekawy donos? Dołącz do PUDELKOWEJ społeczności i podziel się nim!

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(266)
Dziki
3 lata temu
Mam nadzieję że Ćmielów na tej aferce tylko zyska a krzak straci
Nina
3 lata temu
To skandal, żeby Ćmielów - firma z tak wspaniałą tradycją, zatrudniająca najznakomitszych projektantów, prawdziwych Artystów! - musiała przepraszać celebrytkę znaną z tego, że jest znana... To nie jest nobilitacja dla Ćmielowa, że pracuje z panią P., ale dla pani P. że Ćmielów robi "jej" rzeczy. Jakoś tak dziwnie poodwracały się kategorie w dzisiejszych czasach...
ewelina
3 lata temu
Wspierajmy polską ceramikę prosto z Ćmielowa! :)
Ghhhh
3 lata temu
Jak jakieś głąby chcą to niech sobie i papier toaletowy kupują la mania. Ta cała insta psychoza już bokiem wychodzi! Mamy tak skretyniałe społeczeństwo ze już nic nie zdziwi. A zastawę Cmielow mam i kocham ją bardzo bo jest piękna elegancka i ponadczasowa!
Aśka
3 lata temu
No i dobrze, teraz wiem kto produkuje jej talerze i od nich kupię (jak nigdy wysyłkowo, wolę stacjonarnie:) ), bo nienawidzę jak cwaniaki beztalencia wykorzystują utalentowanych ludzi. Szyć nie potrafi, a się projektantką nazywa (ja też umiem namalować "kreacje"), na ceramice nic się nie zna, a "produkuje" talerze....serio? To tak jakbym poszła do sklepu, kupiła talerze i nabazgrała na nich Versace....litości.
Najnowsze komentarze (266)
Remix
3 lata temu
Ludzie !!! Mieć zastawe Przetakiewicz, ubrania Mercedes czy tusz do rzęs Wieniawy to oobciach a nie lans.
Andzia
3 lata temu
Ludzie ale wy jesteście nawini!! Wy myślicie że Ćmielów jest w tym wszystkim pokrzywdzony? Oni na tej współpracy zarabiali gruba kasę i wisialo im to czy sprzedają to pod własną marką czy jej. Wszystkie fabryki tak robią! A marki własne biedronki, Lidla? Przecież to robią te same firmy które normalnie funkcjonują na rynku, czy wy się urodziliscie wczoraj?😀
Fanka Ćmielow...
3 lata temu
Żenujące jest mieć w domu porcelanę La Mania. Obciach jak celebryckie wakacje na Zanzibarze. Ćmielów to tradycja, marka jakość. A La Mania...?
abstynent
3 lata temu
Na tym zdjęciu w niebieskich piórach wygląda jak taka Mańka spod budki z piwem. Twarz straszna.
nie ważne jak...
3 lata temu
Przepraszam, ale to akurat reklama Ćmielowa, nie ważne jak, byle mówili. PS To nie lepiej kupić bezpośrednio u nich? Taniej.
Helena
3 lata temu
Patrioci a wola kupić od Przetakiewicz bo myślą że to prestiż niż z Ćmielowa noale cóż to jest właśnie kultura i tradycja przenoszona z pokolenia na pokolenie i tego się nie kupi za żadne pieniadze
Alicja
3 lata temu
A głupie ludzie nabijają jej portfel.
Aśka
3 lata temu
No i dobrze, teraz wiem kto produkuje jej talerze i od nich kupię (jak nigdy wysyłkowo, wolę stacjonarnie:) ), bo nienawidzę jak cwaniaki beztalencia wykorzystują utalentowanych ludzi. Szyć nie potrafi, a się projektantką nazywa (ja też umiem namalować "kreacje"), na ceramice nic się nie zna, a "produkuje" talerze....serio? To tak jakbym poszła do sklepu, kupiła talerze i nabazgrała na nich Versace....litości.
MWO
3 lata temu
Tak sobie przemyślałam...może to wcale nie był taki przypadkowy błąd pracownika Ćmielowa, może sami byli wkurzeni, że Pani projektantka zarabia na identycznym talerzu 3x więcej niż oni?
marc
3 lata temu
ojej co tej kobiecie sie stalo z oczami???;-((
Iwaa
3 lata temu
Dokładnie, to się nazywa snobizm. A druga sprawa jak "fanki" JP podniecają się jej torebką za 80 tyś. To jest obrzydliwe i chore
***** ***
3 lata temu
Przetakiewicz byłaby nikomu nieznaną kobitką w średnim wieku, gdyby nie uwiodła Kulczyka...
Aga
3 lata temu
To jest straszne, jak taka firma jak Ćmielow swój kultowy wzór udostępnia Pod inną metka,po co? Jesteście wystarczająco dobrzy nie potrzebujecie metek "luksusowych"
Sss
3 lata temu
To Ćmielów jest tu znacząca marką z tradycją. Powinni zerwać współpracę że skompromitowaną celebrytką.
...
Następna strona