Trwa ładowanie...
Przejdź na
Droppa
|

Nostalgiczna Marta Linkiewicz wspomina szalone lata liceum: "Po sytuacji z autokarem zostałam WYRZUCONA NA BRUK"

91
Podziel się:

"Miałam problemy z docieraniem do szkoły" - przyznaje bez bicia gwiazdka Fame MMA. Dajecie wiarę, że nie była prymuską?

Nostalgiczna Marta Linkiewicz wspomina szalone lata liceum: "Po sytuacji z autokarem zostałam WYRZUCONA NA BRUK"
Marta Linkiewicz (fot. Instagram, @linkimaster)
bEJusiSZ

Wielu osobom ta teza może się nie spodobać, jednak dla niektórych obserwatorów rodzimego show biznesu Marta Linkiewicz jest polskim odpowiednikiem Kim Kardashian. Obie panie zawdzięczają swoje kariery głośnym podbojom seksualnym - w przypadku Kim była to słynna taśma, w przypadku Marty zaś wesoły autobus. Obie także w odpowiednim momencie zafundowały sobie gruntowną metamorfozę, zapewniając sobie tym samym jeszcze większy rozgłos.

Linki Master skupia się obecnie na przygotowaniach do nadchodzącej wielkimi krokami edycji Fame MMA, na której zawalczy z Luxurią Astaroth vel Zusje, a w międzyczasie wzięło jej się na wspominki. W trakcie środowego Q&A na Instagramie fani Linkiewicz, przerażeni najwyraźniej perspektywą zbliżającej się matury, zaczęli wypytywać ją o to, jak sama poradziła sobie w liceum. Odpowiedź patocelebrytki była zaskakująco szczera i - można by wręcz rzec - rozczulająca.

bEJusiTb
Zobacz także: Wzruszona Marta Linkiewicz opowiada o swojej przemianie

Miałam problem z docieraniem do szkoły. Nie zdałam raz w pierwszej lub drugiej liceum. Potem chciałam się ogarnąć - dobrze mi to szło, miałam dobre oceny i zależało mi na tym, bo wiedziałam, że mam maturę, którą muszę zdać. Po sytuacji z autokarem zostałam wyrzucona na bruk i świat mi się wtedy zawalił. Zostałam sama bez pomocy psychologa i jak mi się wtedy mogło wydawać bez szkoły i matury. Zebrałam się do kupy i dokończyłam edukację, ale łatwo nie było. (…) Staram się niczego nie żałować, wolę myśleć, że coś było dla mnie cenną lekcją - czytamy na profilu idolki nastolatek.

bEJusiTh

Myślicie, że jesteśmy właśnie świadkami dopełniania się transformacji Marty i już niedługo zobaczymy ją w całkiem innej, dojrzalszej odsłonie?

bEJusiTi
bEJusiTC
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(91)
Pola
2 lata temu
A czego ma żałować? Żyje teraz z tego jak pączek w maśle nie muszac pracować, takich idoli maja dziś nastolatkowie, nasza przyszłość będzie kolorowa
Saru
2 lata temu
Nie, nie, nie i jeszcze raz— Nie. Ze szmaty jedwabiu nie zrobisz, skądś to powiedzenie się wzięło.
Lola
2 lata temu
Porównywanie jej do Kim Kardashian to obraza dla Kim. Patusiara która klnie co drugie słowo i zarabia na obijaniu mordy w klatce kontra celebrytka która kiedyś wydała porno a teraz ma kilka biznesów i studiuje prawo. Nie lubię Kim, no ale serio z czym do ludzi
bEJusiTD
Serio?
2 lata temu
Znana z ciągnięcia drutów. Przypominam
Mmm
2 lata temu
Dalej jest patologią, tyle że ma kasę i „fanów”?
Najnowsze komentarze (91)
samanta
2 lata temu
ja tez nie zdalam w 1klasie Lo. nie chodzilam na wagary mialam zachowanie bardzodobre.ale ubieralam sie na czarno, nie ze skorzane sexy spodnie, kabaretki czy cos, zwykle spodnie i luzniejsza czarna koszulka) bo mialam kompleksy i jedna stara baba mnie nie znosila.nauczycielka. uwalila mnie.nawet nie dalami szansy mimo ze czasem na jej dodatkowe zajeci aprzychodzilam w soboty,ogolem sie staralam. tymczasem inne kolezanki ktore chlaly odslanialy cycki w dekoltach czy mini puszczaly sie cichaczem albo i nie, i one zdaly...wiedze mialysmy bardzo podobna. smiech na sali. nie szukajcie dziury w calym, to bylo naprawde bardzo nie fair. nie oceniajcie.czasem outsider ma wiecej w glowie niz prymuska ktora kuje na pamiec,bez logiki
Chudy
2 lata temu
Patologia w polsce
MOMOS
2 lata temu
A co to kto to ? Mniej znana od psa Szarika
Ojciec
2 lata temu
Po co promować tego kurwiszona?
Bidons
2 lata temu
Gdyby nosiła majtki może by docierała do szkoły
Mellody
2 lata temu
Rodzice są na pewno niesamowicie dumni z takiej córeczki!
Heeej
2 lata temu
Rownouprawnienie facecia chwala sie to czemu ona nie moze, polowa raperow rapuje o patologicznym sexie
Proste
2 lata temu
Lol ta laska to pikuś, zapomnieliście o seksmasti co pokazywała kuciapkę w internatach za $??? Szukacie dziury w całym, niech robi co chce ważne, ze jest jej z tym dobrze.
bEJusiTv
00s
2 lata temu
Są ludzie wyzwoleni i konserwatywni. C***i jeszcze nie pokazała, zreszta nikt nie ma obowiązku na nią patrzeć i może zapomnieć o jej istnieniu....tym bardziej, ze nie pcha się do głównego nurtu.
Wpiszswojnick
2 lata temu
Hahaha no zobaczymy jak będziecie mieli własne potomstwo ;)
Ejwjsjwjwj
2 lata temu
Dziewczyna ma totalna pustke w glowie. T O T A L N Ą .
Joanna
2 lata temu
Kim jest ta pani ?
Nik nikt
2 lata temu
...ale kto to jest? Z czego jest znana?
Ant
2 lata temu
Nieładna
...
Następna strona
Oferty dla Ciebie
bEJusiUo
bEJusiUp
bEJusiUq
bEJusiUr
bEJusiUs
bEJusiTX