Trwa ładowanie...
Przejdź na
Kamil Kozłowski
Kamil Kozłowski
|
aktualizacja

TYLKO NA PUDELKU: LOT odpowiada na słowa krytyki Nataszy Urbańskiej po OMDLENIU w samolocie: "Doszło do usterki jednostki zasilającej"

416
Podziel się:

W sobotę rano Natasza Urbańska opisała, że przeżyła wstrząsające chwile w drodze powrotnej do Polski, kiedy to w maszynie przestała działać klimatyzacja. Wokalistka twierdzi, że straciła przytomność na pokładzie samolotu, w którym doszło do awarii. W odpowiedzi na naszą prośbę biuro prasowe linii lotniczych dokładnie wyjaśniło okoliczności całego zamieszania.

Natasza opowiedziała, co ją spotkało na pokładzie samolotu
Natasza Urbańska opowiedziała, co ją spotkało na pokładzie samolotu (East News, Instagram)

Podróże samolotem, które z założenia mają na celu jak najszybsze przetransportowanie się z punktu A do punktu B, mogą przysporzyć pasażerom nie lada kłopotów. Zagubione bagaże, awarie systemów informatycznych, opóźniające się loty - o tym wszystkim mogliśmy wielokrotnie przekonywać się za sprawą chętnych do relacjonowania swej codzienności rodzimych celebrytów.

Natasza Urbańska z całą pewnością będzie traumatycznie wspominać dzisiejszy poranny lot. Była już trenerka w programie "The Voice Kids" wracała z mężem z czarnogórskiej Podgoricy. W wyniku awarii samolotu doszło m.in. do automatycznego wyłączenia klimatyzacji. 47-latka zmieszała z błotem LOT, zarzucając liniom lotniczym nieludzkie traktowanie swoich klientów, którym nie zapewniono nawet szklanki wody. Jak wynika z jej relacji, kilkoro pasażerów miało stracić przytomność.

Nasze polskie linie nie są przygotowane na takie sytuacje, ale to nie powinna być chyba nowość. Awarie się zdarzają i my to rozumiemy, ale trzeba umieć reagować. Dzisiaj to było przekroczenie wszelkich granic i norm obowiązujących w dzisiejszych czasach. W ogóle norm ludzkich. To było nieludzkie. LOT, wielki minus dla Ciebie i wielki plus dla mojego męża. Ratował mnie tam jak lew - przekazała za pośrednictwem InstaStory.

LOT odpowiedział zdenerwowanej Nataszy Urbańskiej

W obliczu opisanej przez przejętą gwiazdę sytuacji skontaktowaliśmy się z zespołem prasowym polskiego przewoźnika. Redakcja Pudelka otrzymała odpowiedź na pytanie o przyczynę zdarzenia i warunki panujące na pokładzie samolotu.

W odniesieniu do zaistniałej sytuacji informujemy, że w samolocie wykonującym ten rejs doszło do usterki pomocniczej jednostki zasilającej, tzw. APU (Auxiliary Power Unit). To urządzenie umożliwia, między innymi, zasilanie klimatyzacji i systemów pokładowych w czasie postoju samolotu. Opóźnienie wynikało natomiast z restrykcji w europejskiej przestrzeni powietrznej - przekazało biuro prasowe, dodając również przeprosiny "za wszelkie niedogodności, które wystąpiły na pokładzie tego rejsu".

Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(416)
Zaloguj się i zostań Championem Pudelka VIP
Pamiętaj, że po zalogowaniu nadal możesz
komentować ANONIMOWO 😎
Szansa na wyróżniony komentarz
Odznaka Championa
Kolorowy avatar
🔝⭐
TOP WYRÓŻNIONE (tylko zalogowani)
Aneta B.
2 miesiące temu
Pani Nataszy chodziło o zachowanie załogi w tej sytuacji. O to ma pretensje. Trzeba bylo ludziom pomóc. Dac wody
Mysz
2 miesiące temu
To jest igranie ze zdrowiem i życiem pasażerów. Przeprosiny za niedogodności, to lekceważenie problemu
Mmm
2 miesiące temu
Powinni dać wodę, mi też się to zdarzyło
Maha
2 miesiące temu
Tu akurat uważam że Natasza ma rację
Zgroza
2 miesiące temu
Typowe zamiatanie problemu pod dywan. Maszyna, która ma taką usterkę nie powinna przyjąć na pokład pasażerów i należało podstawić samolot bez usterek a nie męczyć ludzi i teraz przepraszać. W stanach też tak było, ale dłużej pasażerów trzymali, niemowle hospitalizowane skończyło z niedotlenieniem.
POZOSTAŁE WYRÓŻNIONE
Beata
2 miesiące temu
Natasza ma racje! Załoga musi sie zając pasażerami! Woda nie kosztuje majątku! Brawo Natasza. To należy nagłaśniać!
Lot jak zwykl...
2 miesiące temu
Jak jest jakakolwiek usterka, w tym klimatyzacji to się nie leci. Ludzie płacą za bilety tyle pieniędzy, są przetrzymywani w 50 stopniach, a obsługa samolotu nie potrafi się nawet zachować. Typowy LOT.
tak tak tak
2 miesiące temu
Natasza ma racje. Załoga musi zając sie pasażerami. Zaproponowanie wody to minimum. Dobrze ze nikt nie zmarł z przegrzania. Brawo Natasza to trzeba nagłaśniać.
Gość
2 miesiące temu
Czemu wyłączono komentarze pod zdjęciami z wypadu Wendzikowskiej na miasto? Poleciały nazwiska? A przynajmniej nazwisko żonatego pana w marynarce?
Gość
2 miesiące temu
Dobrze, że miała lwa obok siebie.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (416)
Bebe
miesiąc temu
No nie 🤮w sytuacji gdy ludzie mdleją to nie jest „usterka techniczna”, ale naruszenie standardów bezpieczeństwa i komfortu pasażerów 😢 ten komunikat jest jednostronny i bardzo korporacyjny, to obrzydliwe. Nie ma żadnej wzmianki typu daliśmy wodę i pomoc medyczną osobom, włączaliśmy klimatyzację naziemną. To sugeruje, że nie zrobili nic i próbują to zatuszować 💩 rzecznik prasowy lotu i osoba odpowiedzialna za procedury do zwolnienia
kiki
miesiąc temu
Ostatnio jechalam pocigaime z Katowic do Tarnowa, rowniez nie dzialala klimatyzacja i rozdawano wode. Mimo, ze mozna bylo otworzyc okna, a w samolocie nie otworzysz, wiec woda to minimum.
Justyna Stecz...
miesiąc temu
Mogła kupić tę wodę na pokładzie dla siebie i innych, w końcu żyje z kasy od ludzi i abonamentu tvp.
Kolarz
miesiąc temu
Ot czasy ....klimatyzacja popsuta, rowerem kuźwa jeździć a nie samolotami latać a potem gębę wywalać przed kamerę i opowiadać o klimacie i dbaniu o matkę naturę.....żenada....
Aga
miesiąc temu
Nie zapomnę kiedy w lecąc Lotem wyjęłam broszury do przejrzenia z kieszeni siedzenia przede mna… a tam była głęboko wsunieta torebka z wymiotami z poprzedniego rejsu. Stewardessa tego nie posprzatala ani nie dala mi innego siedzenia. Powiedziala ze moze mi tylko mydlo i wode podac. Dodam ze byl to osmiogodzinny lot.
Monika
miesiąc temu
Dlatego ja zawsze kupuję butelkę wody przed lotem i to min. 700ml. Życie nauczyło mnie jednego… umiesz liczyć, licz na siebie, a życie w Polsce nauczyło mnie tego 10x mocniej. Niemniej jednak znając siebie i tak byłabym wdzięczna losowi, że to tylko usterka związana z klimatyzacją, a nie z silnikiem.
Wysoki Komisa...
2 miesiące temu
Leciałem Lufthansą z Indii do Momachium, 10 godzin lotu. Z8 toalet, 5 było uszkodzonych i zamkniętych. 10 godzin lotu, prawie 300 osób na pokładzie i... 3 toalety. Także beż paniki
Tyr
2 miesiące temu
Taka osobistość zemdlała a personel nie zareagował właściwie. To olbrzymi skandal, powinna otrzymać sowite odszkodowanie. L Kobieto zastanów się .
Syl
2 miesiące temu
Menopauza wygrała...
Wid
2 miesiące temu
Kilka osób zemdlało a tylko Natasza protestuje?
Lampa
2 miesiące temu
Pani Natasza tak ciężko zasłabła, że pierwsze co zrobiła po cudownym ocuceniu jej przez dzielnego małżonka i wylądowaniu, to nakręciła filmik na Insta... No nie wiem, ale normalny człowiek po takiej "przygodzie" to gnałby do domu, żeby odpocząć, zastanowiłby się, czy nie potrzeba konsultacji lekarskiej. Ale celebryci są w stanie zmonetyzować wszystko. Nawet kosztem zdrowia. Inna sprawa, że nie powinno się ludzi przewozić samolotem z taką usterką. To nie autobus, że można okno otworzyć i wpuścić powietrze.
zmiana
2 miesiące temu
Fajniejsza była gdy nie miała powodzenia.
przykre
2 miesiące temu
jaki rząd taki LOT NIESTETY
Polskie ,
2 miesiące temu
Linie Lotnicze,to był kiedyś luxus,super jedzenie,stewardesy uprzejme,opiekuńcze.Leciałam w latach 80-tych Lotem,to zapomniałam się bać(mam lęk latania),tak było miło,a teraz...zapomnij
...
Następna strona