Trwa ładowanie...
Przejdź na
Droppa
|

Joanna Przetakiewicz reklamuje swoje produkty z pomocą Dagmary Kaźmierskiej z "Królowych Życia"?! "Jeśli kawka, to tylko W FILIŻANCE LA MANIA" (FOTO)

141
Podziel się:

Wygląda na to, że firma partnerki Rinke Rooyensa właśnie zdobyła nową ambasadorkę. Tonący brzytwy się chwyta?

Joanna Przetakiewicz reklamuje swoje produkty z pomocą Dagmary Kaźmierskiej z "Królowych Życia"?! "Jeśli kawka, to tylko W FILIŻANCE LA MANIA" (FOTO)
Dagmara Kaźmierska promuje produkty Joanny Przetakiewicz (fot. ONS, fot. Instagram, @queen_of_life_77)

Dyrektorzy modowych marek o światowej renomie wiedzą doskonale, że absolutnie najważniejszym czynnikiem wpływającym na sukces produktów luksusowych jest wizerunek. Bez niego nikt o zdrowych zmysłach nie kupiłby torebki za 10 tysięcy złotych. Gdyby jednak przyczepić do niej metkę Bottegi Venety, cena ta w magiczny sposób przestaje być dla klientów aż tak szokująca.

Jeszcze do niedawna podobną strategią kierowała się autorka marki La Mania i "kuratorka" sklepu La Mania Home - Joanna Przetakiewicz. Jednak od czasu gdy na jaw wyszło, że mimo wcześniejszych zapewnień o polskim pochodzeniu spora część produktów szyta jest w Bangladeszu, a ofertę La Mania Home można znaleźć za niewielkie pieniądze na chińskich platformach sprzedażowych, Joanna postanowiła najwyraźniej postawić na nieco bardziej bezpośrednie formy reklamy.

Ku naszemu zaskoczeniu, La Mania - pozująca na markę luksusową, zaczęła być ostatnio reklamowana przez Dagmarę Kaźmierską z Królowych Życia, która do tej pory promowała na swoim profilu przede wszystkim odchudzające herbatki i różowe klapeczki z futerkiem. Dagmara ma, co prawda, ogromne zasięgi w mediach społecznościowych (za niedługo dobije najpewniej do pierwszego miliona), nadal kojarzy się jednak z wesołym kiczem niż produktami z wyższej półki.

Na Instagramie zagościło w poniedziałek zdjęcie, na którym widzimy ubraną w błękitny dresik z głębokim dekoltem w serek Dagmarkę, która całuje nieco speszonego syna Conana. W dłoni "królowa" dzierży dumnie filiżankę, z charakterystycznym motywem La Manii.

No i co ja mam zrobić z tym moim małym dziadem. Zostało już tylko kochać. Tak na marginesie, jeśli kawka to tylko w filiżance La Mania - czytamy w opisie zdjęcia.

Reklama musiała bardzo spodobać się Joannie, ponieważ zostawiła w sekcji komentarzy emotikony czerwonych serduszek, a następnie pochwaliła się tak chwalebnym wyróżnieniem na swoim własnym profilu.

Myślicie, że klientki Przetakiewicz będą chciały być utożsamiane z karaną za sutenerstwo celebrytką TTV?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(141)
Ndjdndnnd
4 lata temu
przecież to ten sam poziom więc w czym problem
Oli
4 lata temu
Takie polskie Grażyny
Baska
4 lata temu
Dlaczego promujecie osoby, które niedosyć, że nie osiągnęły niczego uczciwą pracą, to jeszcze na drodze do „sukcesu” skrzywdziły wielu ludzi?
Simon
4 lata temu
Sądząc po sutenerskiej przeszłości Pani Dagmary oraz dewizówkowych przygodach Pani Joanny z czasów kumplowania się z Simonem i jego pruszkowskim kolegami to obie Panie dobrały się idealnie. Co samej filiżanki wplątanej w to towarzystwo to sądzę że filizanka wolałaby by śpiewał o niej Wiśniewski niż z logo La Manii na spodzie mknąć na spotkanie ust Królowej życia. Sam design produktów La Mania Home pozostawia wiele do życzenia, jest też mocno inspirowany wnętrzem jachtu Kulczyka Phoenix II utrzymanym w stylu art deco, pełnym złota, kontrastów bieli i czerni, odrobiny czerwieni. Tylko że wystrój jest dziełem prestiżowej pracowni Winch a La Mania Home to rzeźbienie w... Sama porcelana mocno przypomina geometryczną Sieger by Furstenberg albo nudnawą wersję Mackenzie Child - tylko taką spraną, pozbawioną charakteru szalonego kapelusznika. Ręczniki są średniej jakości ale przy tej cenie rozczarowują. O kieliszkach z huty Julia szkoda właściwie wspominać bo całkiem przyzwoita firma została wplątana w januszowy biznes chytrej Joanny z Konstancina. Dziwi mnie tylko że Pani Przetakiewicz tak miłująca luksus nie wstydziła się sprzedawać ludziom kryształowych kieliszków z naklejkami La Mania. Grawer i opakowanie private label były za drogie więc po taniości ponaklejała na kieliszki i firmowe pudełka huty Julia swoje logo i nazywa to luksusem? Jeszcze śmie marudzić że została zbyt ostro potraktowana? Bo jak ludzie mogą oczekiwać tego za co zapłacili i nie akceptują półśrodków? Zwłaszcza od marki aspirującej do bycia luksusową. Cóż, widać Pani Joanna kocha luksus, ale już bez wzajemności.
luxyou
4 lata temu
A mi ktoś wypromuje sklep?
Najnowsze komentarze (141)
Ayo
4 lata temu
Filiżanka La Manii ale wyprodukowana w ćmielowskiej fabryce.
Ola
4 lata temu
Pudel manipuluje komentarzami!!! Napisałam że lubię Panią Dagmare- komentarz usunięty a wszystkie niepochlebne komentarze zostają niestety.
Burdelmama
4 lata temu
W sumie z jednej branży.
Ona
4 lata temu
Takie same filiżanki i talerzyki były kiedyś w Carrefour. Serio
Jsd
4 lata temu
Jak to mówi moja mama:one wszystkie po jednych pieniądzach
Hahaha
4 lata temu
Koleżanki po fachu
Ewa
4 lata temu
.... teraz na pewno już nie kupię takiej filiżanki, bardziej kojarzy mi się z kiczem
Lili
4 lata temu
Podobne klimaty, pasują do siebie. Te panie łączy chyba zbliżona mentalność...
ela
4 lata temu
Obie siebie warte.
jolka
4 lata temu
ja mam kubek za 11 zł i kawa w nim jest przepychotą!
Życie
4 lata temu
Nic nie jest w stanie zachęcić mnie do kupna reklamowanej filiżanki.
Xyz
4 lata temu
Jaka marka taka ambasadorka
ewa
4 lata temu
w życiu
dorotka
4 lata temu
Co w tym dziwnego?Obie mają ten sam sznyt,nie dziwne,że jaka marka,taka ambasadorka.
...
Następna strona