Julia Wieniawa odpowiada na negatywne recenzje swoich kosmetyków? "Ktoś tu powinien "HEJTERA" OBEJRZEĆ"
Celebrytka najwidoczniej uznała nieprzychylne komentarze za przejaw działalności zorganizowanych grup hejterów. Poniosło ją?
Nie da się ukryć, że Julia Wieniawa należy do grona najbardziej zapracowanych gwiazd show biznesu. Dzięki medialnej popularności 21-latka nieustannie otrzymuje kolejne intratne propozycje współpracy, regularnie pojawia się także w kolejnych produkcjach - obecnie można ją oglądać na parkiecie Tańca z gwiazdami, niedawno zadebiutowała także na deskach teatru.
Jakiś czas temu Julia Wieniawa postanowiła spróbować swoich sił jako bizneswoman i założyła własną markę kosmetyczką, Jusee Cosmetics, która w ubiegłym tygodniu oficjalnie zadebiutowała na rynku. Póki co w ofercie firmy znajdziemy kilka odcieni pomadek do ust za 69 złotych, a także tusz do rzęs za jedyne 89 złotych. Celebrytka chwaliła się, że nieco wygórowana cena jej produktów jest efektem "składów z najwyższej półki".
Zobacz również: "Transparentna" Julia Wieniawa szczerze o składach swoich kosmetyków: "Nie twierdzimy, że są CAŁKOWICIE NATURALNE"
Jak relacjonowała sama Wieniawa, zainteresowanie jej kosmetykami było na tyle duże, że na stronie internetowej padły serwery. Wraz z kolejnymi nabywcami produktów Jusee w sieci pojawiły się już ich pierwsze recenzje. Niestety nie wszystkie okazały się pozytywne. Jedna z Youuberek, Basia Kaszuba, choć zachwalała składy produktów Wieniawy, nie była zachwycona "efektem pająka" uzyskanym po przetestowaniu tuszu celebrytki. Nałożenie pomadki zaowocowało za to u niej nieprzyjemnymi doznaniami.
Wygląda na to, że Julce niespecjalnie przypadły do gustu negatywne komentarze wymierzone w jej markę - postanowiła więc odnieść się do nich za pośrednictwem swojego Insta Story. Celebrytka najwidoczniej uznała nieprzychylne opinie za przejaw hejtu. Dlatego też zaprosiła złośliwych internautów do seansu filmu Jana Komasy Hejter, w którym gra jedną z ról.
Mam wrażenie, że niektórym przydałoby się obejrzeć film "Hejter". HEJT IS NOT GREAT - napisała.
Co ciekawe, w produkcji Wieniawa wcieliła się w postać fit-influencerki nękanej przez tzw. farmy hejterów niszczących reputację celebrytek np. sfabrykowanymi złymi recenzjami i negatywnymi internetowymi komentarzami.
Myślicie, że trochę przesadziła z porównaniem?