Trwa ładowanie...
Przejdź na
Droppa
|
aktualizacja

TYLKO NA PUDELKU: Gabi Drzewiecka o udziale w reklamie drzwi: "JA NIE REKLAMUJĘ DRZWI"

73
Podziel się:

"Ja mówię o promowaniu swoich mocnych cech" - przekonuje prezenterka.

TYLKO NA PUDELKU: Gabi Drzewiecka o udziale w reklamie drzwi: "JA NIE REKLAMUJĘ DRZWI"
Gabi Drzewiecka (fot. ONS, fot. materiały prasowe)

W życiu współczesnego człowieka mało rzeczy może sprawić tyle radości, co obserwowanie wielkich spółek dokonujących klasycznego "samozaorania". Fantastyczna okazja do poprawienia sobie humoru kosztem pogubionej agencji reklamowej nadarzyła się w ostatni wtorek, kiedy to na ulice Warszawy wyruszyły billboardy mające zapoczątkować nową kampanię popularnego producenta drzwi. Nie wiedzieć jednak czemu, ktoś wpadł na pomysł, że fajnie byłoby je wypromować z pomocą krzywdzących stereotypów dotyczących kobiet.

Przedstawiciele producenta przekonują, że reklama, której swoich twarzy użyczyły Lara Gessler, Magdalena Różczka i Gabi Drzewiecka, została zrozumiana na opak. Wiesz jednak, że sknociłeś kampanię, kiedy musisz wszystkim tłumaczyć jej założenia w osobnych oświadczeniach, a twoje profile społecznościowe zalewane są przez fale krytyki.

Zobacz także: Gessler zapewnia: "Telewizja nie jest miejscem na uzewnętrznianie życia prywatnego"

Swój udział w kontrowersyjnym projekcie wcześniej już postanowiła bronić Lara Gessler, występująca obok hasła: "miejsce kobiet jest w kuchni". Teraz przyszła więc pora na jej koleżankę z plakatu - Gabi Drzewiecką, której w udziale przypadł slogan: "kobiety ciągle gadają i gadają".

Pudelek skontaktował się z dziennikarką z prośbą o wytłumaczenie nam zawiłego rozumowania, które stoi za reklamą.

Kobiety ciągle gadają i gadają - to stereotyp - zgadza się. Ja mówię dużo i z sympatii do zadawania pytań, opowiadania i rozmów z ludźmi korzystam na co dzień w swoim zawodzie. Hasło samo w sobie ma przykuwać uwagę, ale to interpretacja nadaje mu właściwego znaczenia - zapewnia Drzewiecka.

Gabi twierdzi, że w swoim założeniu kampania miała przede wszystkim skupić się na promowaniu mocnych cech kobiet.

Jeśli jesteś w czymś mocna, lubisz to robić - uczyń z tego swój atut. Zacznij z tego korzystać, postaraj się związać z tym swoją karierę. Nie zapominaj o tym. Dawaj radość sobie i innym. O to chodzi w tej kampanii. Ja nie reklamuję drzwi - ja mówię o promowaniu swoich mocnych cech - przekonuje, mimo iż ewidentnie podpisała kontrakt reklamowy z producentem drzwi.

Przekonała was? Czy nadal sądzicie, że całe to przedsięwzięcie to jeden wielki samobój?

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
pudelek.pl
KOMENTARZE
(73)
Nixx
4 lata temu
A co mają te głupie i zenujace slogany do reklamy drzwi? Przecież te slogany w ogóle nie pasują do reklamy drzwi. Czy producent drzwi chciał swoje seksistowskie poglądy wcisnąć w niby reklamę drzwi?
DrzwiObrotowe
4 lata temu
Jakiz dzial marketingu musi miec ta firma od drzwi, ze łyknęli te zabe? Nie kumam tego totalnie jak mozna chciec utopic gruby hajs na takie cos... toz to wola o pomste do nieba. Najglupsza reklama roku.
Ynnim
4 lata temu
Co za kretyńskie tłumaczenia. Może proszę stać za tymi hasłami bez przyjmowania przelewów od producenta drzwi. Jak chcecie przelewy, to mówcie normalnie: dobre drzwi, i już. Ja ja nie znoszę fałszu.
maria
4 lata temu
Jestem kobietą, ale absolutnie nie jestem gadułą, opinia innych o mnie jest taka, że mówię zazwyczaj krótko, zwięźle i na temat, więc czuję się obrażona przez tę reklamę i te panie!! I nie jestem wyjątkiem.
Nick
4 lata temu
Do każdej głupoty można dorobić ideologię 🙄
Najnowsze komentarze (73)
Realista
4 lata temu
Przecież to NIE SĄ stereotypy, TO PRAWDA !!! Nie rozumiem "oburzenia", to chyba klasyczna reakcja zgodnie z powiedzeniem "uderz w stół, a nożyce się odezwą" !!!
lki
4 lata temu
Durne baby, kasa się zgadza to najważniejsze.....pluje na to.
papuga
4 lata temu
Mnie zastanawia kto i po co promuje takie 'no name'? Skad sie wziela ta Gabi, kto to jest? Corka Gessler, czy oprocz tego, ze jest córką celebrytki czy, niech bedzie, restauratorki czymś się wyróżnia (poza 'niekonwencjonalna' uroda)?
Ona
4 lata temu
Nawet jeśli zaprzeczają kobiety że ich miejsce nie jest w kuchni to i tak tam ciągnie prawie najmocniej prawda? Prawie bo najpierw do dzieci. Aby je mieć. Dbać. Potrzeba... I ten mężczyzna u boku...byc dla niego piękna. Można wypierać ile się chce. Ale taka jest prawda
Brzusio
4 lata temu
Ale ma wyretuszowany podbródek na reklamie...
Blau
4 lata temu
A co ma piernik do wiatraka?
Tykos
4 lata temu
Woda z mózgu
Dg Ghana
4 lata temu
Taka śliczna dziewczyna i tak się oszpeciła głupimi dziarami.. Tyle fajnych reklam jej przeszło koło nosa. Dziewczyny nie oszpecacie sie pliiz
Ada
4 lata temu
Wydziarane dziewczyny są oszpecone nie podobają mi się Dziś w DDTVN druga dziennikarka co prasę przedstawiała nawet jest na szyi wydziarane bardziej skupiła się na tatuażach niż na prasie Brzydko to wygląda na wizji
Dno
4 lata temu
Czekamy z jakim debilnym tekstem" trzecia muszkieterka" wyskoczy😂😂😂😂
Lola
4 lata temu
Hahahaha.....dopisywanie ideologi do prostego przekazu rozwala! Panie reklamują drzwi i dostają kasę.....a ponizające głupie hasełko reklamowe?...no cóż " pecunia non olet"???
ewunia
4 lata temu
myślę że gdyby to pani Młynarskiej zaoferowano z pół bańki za reklamowanie drzwi to nie zastanawiałaby się nawet 5 minut ale nie ją wybrali więc krytykuje a przecież żaden pieniądz nie śmierdzi, każdy chce jakoś żyć a one tylko reklamują drzwi a nie krowie odchody, więc bez przesady z tą krytyką
Kama
4 lata temu
O ile dobrze zostałam wychowana, to swoje poglądy głosi się za darmo, z krzywdzącymi stereotypami też powinno się walczyć za darmo. natomiast jeśli wzięła za to kasę to jest to reklama. Producent drzwi nie robi kampanii charytatywnie.
kobieta
4 lata temu
Kretynka! ma ludzi za idiotów?
...
Następna strona